הפתק המפליל של הסוחט: "אני מזהיר אותך"

לביהמ"ש יוגש היום (יום ד') כתב אישום נגד תושב תראבין על סחיטה באיומים של בעל עסק בבאר שבע, בין הראיות נגדו גם פתק: "יכולתי להגיע לחדר שלך"
שוד שודד איום חטיפה סחיטה
אילוסטרציה envato

סחיטת דמי חסות, הפך כבר לחלק מהשגרה בדרום הפרוע. המשטרה סיימה חקירת אירוע סחיטה באיומים כנגד בעל עסק בעיר באר שבע והוגשה הצהרת תובע, נגד תושב תראבין, בדבר הכוונה להגיש נגדו היום (יום ד') כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים נגדו. במהלך החקירה מצאו השוטרים, בין השאר, פתק שהשאיר החשוד לקורבן הסחיטה ועליו נכתב: "אני מזהיר אותך לפעם אחרונה, אני יכולתי להגיע לחדר שלך"

ביחידה המרכזית נגב נפתחה חקירה בחשד לסחיטה באיומים כנגד בעל עסק בעיר באר שבע. עפ"י החשד נשלחו לבעל העסק הודעות כתובות בעלות תוכן מאיים לפגיעה בו ובבני משפחתו בטענה כי הוא חייב בכספים. עם התקדמות החקירה נעצרו מספר חשודים מהלכה נאספו ראיות לכאורה כנגד תושב תראבין בן 24, אשר נעצר לראשונה לפני כשבועיים וחצי.

המכתב שהשאיר הסוחט. צילום באדיבות המשטרה

המשטרה: "דווחו לנו על סחיטה"

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחשד לסחיטה באיומים ועם תם מלאכת החקירה הוגשה כנגד החשוד הצהרת הפרקליטות להגיש כנגדו כתב אישום. מעצרו של החשוד הוארך עד היום, עת יוגש נגדו כתב אישום.

מהמשטרה נמסר כי: "מדובר באירוע חמור בו על פי החשד בעל עסק נסחט תוך נקיטת איומים כנגדו. משטרת ישראל מייחסת חשיבות רבה לחשיפה וטיפול באירועים מעין אלו ומהלך החקירה הופעלו מירב המשאבים על מנת לאתר את החשוד ולהביא למעצרו תוך מיצוי הדין. אנו פונים לציבור לדווח ולפנות לתחנת המשטרה הקרובה או למוקד 100 בכל מקרה דומה ונפעל לבירור תלונתו עד תום".

עוד מקרה סחיטה בדרום

בשבוע שעבר הוגש לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום נגד אלעד כהן, בן 20 מאשדוד, בגין סחיטה באיומים. כהן נאשם כי סחט אדם טען בפני כי אדם שקשור לעבריין בני שלמה לא אהב את ההתנהגות שלו. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב עובדות האישום, הנאשם סחט את המתלונן לאורך תקופה, אמר לו בכזב שאדם שקשור לבני שלמה שמע על התנהגותו והחליט שצריך "לקנוס" אותו, ודרש סכומי כסף המסתכמים בעשרות אלפי שקלים.

עוד נטען כי הנאשם הזהיר את המתלונן במספר הזדמנויות "שלא יעיפו לו בטעות בקבוק תבערה לתוך הבית", "שיהיה בבית קברות", שהוא מגיע כדי "להוציא אותו בחלקים", ש"יכיר את השטן" ועוד. הסחיטה הופסקה עם מעצרו של הנאשם.

___________________________________________________________________

עו”ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות