נתפס בבית בכפר מצר רובה, שתי מחסניות ואקדח אירסופט

בחקירה מקצועית בגין סכסוך בין צעירים, הגיעו שוטרים לבית בכפר מצר ובמהלך חיפוש מדוקדק תפסו רובה מסוג קרלו, 2 מחסניות מלאות ואקדח מסוג אירוספט אשר ככל הנראה תוכנן להשתמש בהם במסגרת הסכסוך.
נעמה כהן |
רובה קרלו

במסגרת מאבקה הרציף של משטרת ישראל בהחזקה ושימוש בנשק בחברה הערבית היום בשעות הצהריים נתפס בבית בכפר מצר רובה מסוג קרלו שתי מחסניות ואקדח אירסופט – שני אחים (19,20) נעצרו.

שני אחים (19,20) נעצרו ובזמן הקרוב יובאו לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

שוטרי משטרת ישראל פועלים ברציפות לאיתור ותפיסת כלי נשק בלתי חוקיים, הפעילות מבוצעת בכל המישורים תוך הפעלת אמצעים ושיטות מגוונות. במאבק בתופעה מסוכנת זו משטרת ישראל תשתף פעולה עם כל גורם הנהגה שמוכן לסייע למיגור התופעה.

שימוש בנשק בקטטות בישובים או במסגרת סיכסוכים עסקיים ופליליים מביא לנפגעים בנפש ונזקים ברכוש. גם אם אינו גורם נזקים ישירים, הירי פוגע בתחושת הבטחון של הציבור, זורע פחד ופוגע בנפשם הרכה של ילדים אשר מתעוררים לקול ירי עז בשעות הלילה.

מתחילת שנת 2019 נעצרו 3,300 חשודים בגין עבירות של סחר,אחזקה והשימוש באמצעי לחימה ,רובם המוחלט מקרב החברה הערבית. כמו כן נתפסו 3,800 אמצעי לחימה לא חוקיים בהם רובים, אקדחים, מטענים מאולתרים ותחמושת וכנגד 528 חשודים הוגשו כתבי אישום בעבירות אלה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות