רוכב בצורה פרועה וללא לוחיות זיהוי נתפס לאחר מרדף של שוטרי אגף התנועה

בבדיקה בשטח הרוכב בן 24 תושב כפר יונה לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ללא לוחית רישוי ואיסור על תנועה עם האופנוע על הכביש (אופנוע שטח).
יעל חן |
האופנוע

היום פעלו שוטרי אגף התנועה על כביש 4 באכיפה נגד עבירות ביריונות ומסכנות חיים, סמוך לצומת בינמינה הבחינו בשני רוכבי אופנועים ללא לוחית רישוי.סימן להם השוטר לעצור בצד, אולם שני הרוכבים שזיהו אותו החלו בנסיעה פרועה בנסיון להימלט תוך שהם חוצים שטחי הפרדה, נוסעים בשולים ומסכנים את הנהגים.

השוטר הנחוש המשיך במרדף אחרי אחד הרוכבים לאחר שהתפצלו, כאשר הרוכב ממשיך במנוסה וחוצה צמתים באור אדום. בהגיעם לכביש 65 הצליח השוטר בסיוע ניידות נוספות לחסום את הרוכב הנמלט ולעוצרו.

בבדיקה בשטח הרוכב בן 24 תושב כפר יונה לא הוציא רישיון נהיגה מעולם, ללא לוחית רישוי ואיסור על תנועה עם האופנוע על הכביש (אופנוע שטח).

הנ"ל נעצר לחקירה ויובא מחר בפני בימ"ש השלום בחדרה לדיון בעיניינו.

נפעל בנחישות נגד נהגים שלא ישמעו להוראות השוטרים תוך ניסיון להימלט ציינו במשטרה והוסיפו, כי יפעילו את כל המשאבים ע"מ לאתר ולתפוס את עברייני התנועה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות