עורך דינו של זדורוב: "א.ק היא הרוצחת. יש לי ראיות"

רומן זדורוב בדרך למשפט חוזר
רומן זדורוב בדיון בערעורו בביהמ"ש העליון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בראיון לכאן ב' הבוקר הדגיש עו"ד ירום הלוי כי "יש ראיות חדשות למכביר, עם סימן קריאה. הן מחולקות לשניים. חצי מראות שרומן אינו יכול להיות הרוצח. אני מביא דברים שלא היו בבית : המשפט. החצי השני זה א"ק – היא הרוצחת ויש לי הוכחות לכך. הבאתי בבקשה תקדים של בית המשפט העליון, על אדם שיושב מאסר עולם על רבע מהראיות שיש ממה שיש לי על א"ק".

אשתו של רומן זדורוב, אולגה, אמרה כי בבקשה שתוגש ישנן ראיות חדשות שטרם הוצגו.

בראיון לגל"צ ציינה זדורוב כי "הבקשה חזקה ומלאה בראיות חדשות וחוות דעת. בדקו את התיק יותר לעומק, דיברו עם המומחים והסיקו את המסקנות הנכונות. אני בטוחה שזה עוד לא הכל, אבל מה שהצלחנו לאתר ולהוכיח נמצא בבקשה".

היא הוסיפה כי היא ובעלה זוכים מאהדה ציבורית  "מרגישה תמיכה ענקית של הציבור. זה מה שנותן לנו כוח וביטחון ומרגישים שהציבור עוקב אחרי הפרשה, ההתקדמות שלה. רוב הציבור מאמים בחופותו של רומן".

כזכור, לפני כשנה זימן המכון לרפואה משפטית ישיבה דחופה עם פרקליטות המדינה וסנגורו של רומן זדורוב, שבה הודיע ירום הלוי כי נמצאה בזירה שערה השייכת לעץ הגנטי לא"ח, בן זוגה לשעבר של א"ק, או לאחת מבנות משפחתו.

פרקליטיו של זדורוב הסבירו כי היא מתאימה לפרופיל המשפחתי של א"ח, בן זוגה לשעבר של מי שנטען לגביה כי סיפרה למספר בני אדם כי היא ביצעה את הרצח.

אולם מומחים בתחום הגנטיקה ציננו את ההתלהבות בנושא תוך שהם מציינים כי מדובר בשערה שיכולה להתאים לפרופיל של עשרות אלפי בני אדם החיים בישראל לאחר מכן נשלחו עוד שש שערות לבדיקה מעבדה ייחודית כדי להפיק DNA.

רצח תאיר ראדה התרחש ב־6 בדצמבר 2006, בתא שירותים בבית הספר התיכון "נופי גולן" שבקצרין.

בתחילה, הכחיש רומן זדורוב כל קשר לרצח.

עם זאת, סתירות פנימיות בעדותו חיזקו את חשד החוקרים כנגדו. לאחר שמונה ימי חקירה הודה ביוזמתו ברצח בפני מדובב שהוכנס לתאו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות