בהתארגנות פרטית, ובמעט כסף: העצרת השנתית לזכר יצחק רבין ז''ל תיערך ב-2בבנובמבר

יצחק רבין ז"ל

"לאחר מספר שנים שבהן היה דיון ציבורי ער באשר לתפקיד העצרת, החלטנו שהשנה העצרת תיערך תחת הכותרת המקורית מליל הרצח הבלתי נשכח ב־4 בנובמבר 1995", הסבירו המארגנים. גם השנה מופקדת העצרת בידי חברת סל הפקות", המפיקה את מרבית עצרות הזיכרון משנת 1995.
לארגון התגייסו "גורמים ופעילים אכפתיים", שנרתמו לקיום האירוע ולסיוע בגיוס תרומות עבור כיסוי הוצאות העצרת. בדף האירוע שנפתח בפייסבוק נכתב: "אנו עושים זאת בשליחות אישית וציבורית, על מנת להמשיך את מסורת העצרות, ובמיוחד בשנה משמעותית זו. אין לנו מפלגות מאחורינו, אין לנו כסף גדול. זה עלינו".
לדברי הקמפיינר יותם יעקבא, *ממארגני האירוע: "את העצרת מארגנים כמה פעילים אכפתיים. מדובר בהתארגנות אזרחית סביב הקריאה 'כן לשלום, לא לאלימות'. האירוע נעשה על דעת המשפחה וכל הגורמים האחרים שידם בדבר.רשימת הדוברים תתפרסם עוד השבוע".
בעצרת הקודמת נאם השר צחי הנגבי (ליכוד), שהופעתו גררה גלי ביקורת בשמאל. בעצרת הנוכחית עשוי יו"ר כחול לבן, בני גנץ, להיות בין הדוברים המרכזיים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות