תקף צוות רפואי בבית החולים פוריה ונעצר

תושב הכפר עראבה בן 44 נעצר על ידי משטרת טבריה כחשוד שתקף צוות רפואי בבית החולים פוריה, התפרע במחלקה בה אושפז כמו כן הוא חשוד כי תקף נער שהעיר לו על מעשיו ושבר את ידו ואף תקף על פי החשד את המאבטחים בבית החולים.
חנן לוי |
בית החולים פוריה

תושב הכפר עראבה בן 44 נעצר על ידי משטרת טבריה כחשוד שתקף צוות רפואי בבית החולים פוריה, התפרע במחלקה בה אושפז כמו כן הוא חשוד כי תקף נער שהעיר לו על מעשיו ושבר את ידו ואף תקף על פי החשד את המאבטחים בבית החולים. היום הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בשל מסוכנותו לציבור.

האירוע התחש ביום שבת בשבוע שעבר בשעות הבוקר התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה על תקיפת צוות רפואי ומאבטחי בית החולים פוריה בתוך שטח בית החולים. שוטרי משטרת טבריה הגיעו לבית החולים ועצרו את החשוד.

המשטרה ביצעה חקירה מקיפה ממנה עולה כי הנאשם כאמור בן 44 מהכפר עראבה בגליל היה מאושפז בבית החולים, בשלב מסויים תקף על פי החשד עובדת של בית החולים וניסה לחנוק אותה בשתי ידיו. נער כבן 16 העיר לנאשם על מעשיו ואמר לו כי "זה לא יפה מה שעשה״ ובתגובה הותקף על פי החשד על ידו וגרם לו לשבר בידו. מאבטחי בית החולים שהוזעקו למקום נתקלו אף הם באלימות מצד הנאשם אשר ניסה על פי החשד לתקוף אותם.

כוח משטרה של משטרת טבריה שהגיע למקום עצר כאמור את הנאשם ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום בטבריה על פי בקשת המשטרה. הבוקר עם תום החקירה ולאחר שנמצאו ראיות לכאורה למעשיו של הנאשם הוגשו כתבי אישום על ידי פרקליטות מחוז צפון כנגד הנאשם לבית משפט המחוזי בנצרת הוא מאודם בעבירות של גרימת חבלה חמורה, תקיפת עובד ציבור, איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי, כמו כן בקשה למעצר עד תום ההליכים בשל המסוכנות הרבה העולה לכאורה מהתנהגותו וממעשיו.

מהמחוז הצפוני של המשטרה נמסר ״משטרת ישראל לא תאפשר פגיעה בעובדי ציבור על רקע עבודתם, כמו כן עבירות אלימות ובריונות ותמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים ולהרחקתם מהחברה.״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות