חדש ב"הלל יפה" – מרפאת מטיילים

טיול בחו"ל

 
נוסעים לטרק במאצ'ו-פיצ'ו? רוצים לתרגל יוגה בגואה שבהודו?  או סתם לבטן-גב בתאילנד? – אלו אולי נסיעות ארוכות, אבל הייעוץ והחיסונים דווקא קרובים לבית.

ד"ר שרון רייספלד

המרכז הרפואי הלל יפה פתח שירות חדש וחיוני – מרפאת מטיילים. במרפאה, יינתנו שירותי ייעוץ והסבר אודות המחלות השכיחות ביעדים שונים בעולם, אילו חיסונים מומלץ לקבל לפני הנסיעה במתוכננת, כיצד ניתן למנוע את המחלות השכיחות, כולל מתן החיסונים הנדרשים לקראת הנסיעה.
את המרפאה מנהלת ד"ר שרון רייספלד- רופאה בכירה ביחידה למחלות זיהומיות, יחד עם צוות רב מערכתי רפואי, סיעודי ומינהלתי. כאמור, הצוות מבצע הן את הייעוציים למתן החיסונים הנדרשים ואת החיסונים בפועל. הייעוץ ניתן באופן פרטני לכל נוסע, בהתחשב במצבו הבריאותי, יעד הנסיעה, משכה ואופייה.
לקביעת תור למרפאה יש לחייג6742 * או 04-7744252.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות