נפטרה התינוקת מאשקלון: הפלסטיני חשוד שהכה אותה כי כעס על אמה

נפטרה הבוקר התינוקת שאושפזה במצב אנוש עם חבלות בראשה סבלה ממסכת התעללויות. על פי החשד, אמה יצאה לבלות בבאר שבע והשאירה אותה עם ידיד, שוהה בלתי חוקי מהשטחים. החשוד בביצוע המעשים. בית המשפט האריך את מעצרו בחמישה ימים
יעל חן |
אילוסטרציה

המשטרה חושדת כי הפלסטיני שתקף את הפעוטה בת העשרה חודשים עשה זאת משום שכעס כי האם יצאה לבלות . בית משפט השלום באשקלון האריך היום בחמישה ימים את מעצר בן זוגה של אם התינוקת בת העשרה חודשים, בחשד להתעללות ותקיפה. בהמשך ידונו גם בהארכת המעצר של האם החשודה בהזנחת הפעוטה. חוקר המשטרה שהופיע בדיון בבית המשפט טען כי ככל הנראה מדובר במסכת התעללות ממושכת מצד בן הזוג, שוהה בלתי חוקי מחברון, הוא חשוד גם כי תקף את האם במספר הזדמנויות שונות.

במהלך הדיון נמסרה גירסת של החשוד לפגיעה בילדה לטענתו, הוא נפל וכתוצאה מכך נפלה התינוקת שאותה אחז בידיו הילדה סובלת משברים בגולגולת.

כפי שפורסם כבר אתמול החשוד קרא לשכנים שיזעיקו אמבולנס של מגן דוד אדום ולאחר שהגיעו אנשי צוות מד״א עזב את המקום.

על פי המשטרה הוא מכיר את התינוקת כמה חודשים ואף שמר עליה בעבר. "שמרתי על הילדה, לא עשיתי כלום, כשהיא הרגישה לא טוב התקשרתי לאימא", סיפר אתמול בן הזוג של האם, שהכחיש את מעורבותו. אביה הביולוגי של התינוקת שוחרר אתמול בערב ממעצר לאחר שהתברר כי הוא לא היה בדירה ולא היה מודע להתרחשות האירועים לפני ואחרי הפציעה של הילדה.

בן הזוג התגורר בחודשים האחרונים עם האם בדירתה באשקלון, והורשע בעבר כשוהה בלתי חוקי. השופט קבע כי מיוחסות לו עבירות של תקיפת חסר ישע וחבלה, הזנחת קטין ועבירות אלימות כלפי בת הזוג. בית המשפט והאריך כאמור את מעצרו החמישה ימים.

בית המשפט האריך ביומיים את מעצרו של אדם נוסף, החשוד שהסיע את בן הזוג תמורת כסף לכיוון מחסום תרקומיה בדרכו לשטחים אולם הם נעצרו בצומת פלוגות על ידי שוטרי מרחב לכיש הנהג חשוד כי ידע שהחשוד בבריחה מהמשטרה אולם הסיע אותו תוך התעלמות מהעבירה שביצע ושהו חשוד על ידי המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות