משפחתה של מריה טל מגיבה

מקסים ומריה טל. צילום מסך פייסבוק

״בחיים לא נאמין שהיא עשתה לעצמה משהו. כל מי שהכיר אותה יודע כמה היא הייתה מלאה שמחת חיים. לא ידענו על כל מסכת האלימות ביניהם. לצערי, היא לא שיתפה אותנו.״ כך אומרים היום בני משפחתה של מריה טל שעל פי החשד נרצחה על ידי בן זוגה. בן הזוג מקסים טל טוען כי לא רצח את אישתו ולטענתו היא שמה קץ לחייה לנגד עיניו, אתמול הובא בן הזוג על ידי חוקרי משטרת זבולון לדירתם בקרית ביאליק בפני חוקרי המשטרה הציג החשוד ברצח את גירסת לאירועים. חוקרי המשטרה סבורים כי גירסתו של החשוד מקסים טל אינה מתיישבת עם חוקרי החקירה שנאספו עד עתה.

היום הובא מקסים טל לבית המשפט השלום בקריות ובפעם הרביעית ביקשו חוקרי המשטרה להאריך את מעצרו. סנגורו, עורך הדין רועי קרן, שב וטען בדיון בהארכת מעצרו כי מריה היא זו שפגעה בעצמה ובני משפחתו של החשוד, שהגיעו לדיון, הוסיפו על כך וטענו שמריה הייתה אלימה כלפי בן זוגה. ואף נציגו תמונה של הבעל החשוד כשהוא חבול עם ״פנס בעין״ לטענתם ממכות שחטף מריה.

הדברים הללו עוררו זעם בקרב בני משפחתה של מריה אחיה, אלכסיי גרשניק, זעם על הגרסה. "איך ייתכן שהוא מציג את עצמו כקורבן?" אמר בכעס . "יכול להיות שהיא הגנה על עצמה מפניו וכך הוא נפגע. בכל זאת, מדובר בגבר ששוקל 90 קילו, שתוקף אישה". בחיים לא נאמין שהיא עשתה לעצמה משהו. כל מי שהכיר אותה יודע כמה היא הייתה מלאה שמחת חיים. לא ידענו על כל מסכת האלימות ביניהם. לצערי, היא לא שיתפה אותנו. אחרי הרצח, אשתי התקשרה אלי ואמרה לי שמריה עשתה לעצמה משהו ושהיא במצב קשה. ישר הבנתי שהוא זה שתקף אותה. לדברי האח של מריה ״ הוא היה מאוד קנאי לה היא ביקשה להיפרד ממנו ואז הוא תקף אותה על רקע האירוע הזה הוצא נגדו צוו הרחקה״ אין מילים לתאר את האסון שנפל שתי בנותיהם של בני הזוג טל, בנות ארבע וחמש, נמצאות כרגע בחזקתה של אמו של מקסים. בני משפחתה של מריה מבקשים לקבלן לידיהם למשמורת. "היא טוענת שהיא חתמה על מסמך ברווחה שאומר שהילדים יהיו אצלה. אבל אף אחד ברווחה לא יצרה איתנו קשר. "מאז הרצח, ראיתי את הילדים פעם אחת. אחרי שהתעקשתי, באמצעות הרווחה הפגישו אותנו במקום ניטרלי. פעם נוספת, סבא שלי ודודה שלי ביקרו את הבנות. אבל מאז, האמא אמרה שאם רוצים לראות אותן, צריך לפנות לרווחה. אשתי ואני רוצים לקחת אותה אלינו. זה מה שמריה הייתה רוצה".

עורך הדין אביעד חייט, שמייצג את בני משפחתה של מריה, אמר כי "אנו מברכים את בית המשפט שבחר להאריך את מעצר החשוד, ההחלטה מבוססת על ראיות ונסיבות ולא על רעשי רקע ורכילויות זולות". הוא הוסיף כי "נבקש להדוף כל ניסיון להכפיש את שמה של מריה זכרה לברכה, נדגיש כי מדובר באישה המאופיינת בשמחת חיים ובאהבה גדולה לבנותיה ומשפחתה שכל עתידה עמד לפניה, כל מכריה מימי בית הספר, השירות הצבאי ובעבודה בהלם מוחלט מהפרשה וכל אלה פה אחד טוענים שאין סיכוי שמריה שלחה יד בנפשה. לא נשקוט עד אשר ימוצא הדין עם החשוד״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות