הקבר של הפעוט הפך למחסן

משטרת ראש העין ואנשי חברה קדישא חוקרים מי השחית את קברו של פעוט בבית העלמין הישן בראש העין והפך את חלקת הקבר למחסן כלי עבודה בני משפחת תם גילו כי חלקת הקבר של בנם ניר תם, שנפטר בשנת 1974 בעודו תינוק בן תשעה חודשים ממוות בעריסה ומאז הוא קבור בבית העלמין בראש העין.
יעל חן |
צילום ‏ענבל תם משולם‏

במהלך השנים משפחת תם שיקמה את חייה לאחר מות הבן הבכור ונולדו להם עוד שישה ילדים. בשבוע שעבר הגיעו חלק מבני המשפחה לפקוד את קברו של האח והבן אז הם התחוור לנגד עיניהם מחזה קשה חלקת הקבר הקטן של ניר הפך למחסן לכלי עבודה.

"הגענו לבית העלמין לאזכרה של אבא שלי בערב שלפני ערב יום הכיפורים", משחזרת ענבל תם משולם, אחותו הקטנה של ניר. "החלטנו להניח נר אצל ניר. כשהתקרבנו, פתאום כיסוי המצבה זז ונחשף בפנינו מחסן של כבלים חשמליים וציוד שהושאר שם. אנחנו לא יודעים כמה זמן זה שם וגם בהנהלת בית העלמין לא ידעו לומר לנו. אני רק יודעת שראיתי הבוקר בתחנת המשטרה את מנהל בית העלמין ואני מניחה שהוא הגיע להגיש תלונה".

 

 width=
לדבריה, המראה של קבר אחיה שנפגע בצורה כזאת היה קשה. "זה כאב מזעזע בבטן. אין מילים לתאר את זה. אפילו אנשים שלא הכירו אותו הזדעזעו. נורא לחשוב שאנשים עושים דברים כאלה. עבור אמא שלי, שהייתה בת 18 כשהילדה אותו, זאת טראומה".

בשבוע שעבר כתבה תם משולם בדף הפייסבוק שלה: "היום כשביקרתי בבית העלמין (אזכרה שנתיים לאבא שלי), ניגשתי עם אמא שלי לקבר הקטן של אחי הבכור שנפטר בגיל 9 חודשים והזדעזענו לגלות שהקבר שלו משמש 'מחסן'. במקרה (או שלא) כיסוי השיש שעל הקבר זז וגילינו בתוך הקבר כבלי חשמל, מחבת מלוכלכת בשמן, בחתיכות בצל מטוגן, ב"מזלג" חשמלי ובקבוק קטן של שמן. תהיתי מי האדם שמגיע ומכין לעצמו ארוחות בבית העלמין ומסתיר את הציוד הזה בתוך קבר. אם זה לא ביזוי המת, אז מה כן?!"
מהמשרד לשירותי דת נמסר בתגובה:" מדובר במעשה נבלה של השחתת קברו של פעוט בבית העלמין בראש העין. אנשי החברה קדישא ינסו לאתר את העבריין ואנו נסייע למשטרת ישראל בכדי לקדם את החקירה בנושא. אנו פועלים למניעת חילול קברים ונשתף פעולה עם גורמי האכיפה למגר את התופעה הפסולה והבזויה
במשטרה פתחו בחקירת התלונה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות