התפרץ לתחנת המשטרה דקר שוטר וניסה לדקור שוטרים נוספים ונעצר

זה היה יכול להסתיים באסון כבד. התגובה המהירה של שוטרי סיור בתחנת אופקים מנעה פגיעה קשה בחלקם עצמם. בשעות הערב המאוחרות אתמול במהלך תדרוך שוטרים בחצר תחנת אופקים התפרץ בריצה אל התחנה חשוד תוך שהוא אוחז מקל חד בידו. הוא דקר את אחד השוטרים בבטנו. השוטר נפצע קל וקיבל טיפול רפואי מקומי.
רונן חן |
צילום ארכיון

המשטרה חוקרת אחר המניע שהוביל הלילה את תושב אופקים בן 30 להגיע לתחנת המשטרה המקומית וברשותו מקל חד וסכין, בעזרת המקל הוא דקר את אחד השוטרים שנפגע קל הוא שלף סכין וניסה לפגוע בעזרתה בחבריו של השוטר אך הם הצליחו לאחר מאבק להשטלת עליו.

שוטרים נוספים שהיו בסמוך לו הגיבו לאירוע, תוך כדי מאבק שלף החשוד מתחת לחולצתו סכין גדולה איתה ניסה לטענת המשטרה לפגוע בשוטרים ללא הצלחה.
השוטרים הצליחו להשתלט על החשוד ולנטרל את הסכנה.

החשוד, תושב אופקים בן 30, נעצר מיד לחקירה.בחיפוש על גופו נתפס חומר חשוד כסם מסוכן נייס גאי.

״למרות הסכנה אשר נשקפה מהתנהגותו של החשוד השוטרים גילו נחישות והשתלטו עליו ללא הפעלת אמצעים מיוחדים וזאת מחשש לחיי אדם. אנו רואים בחומרה כל נסיון לפגוע בשוטרים כמשרתי הציבור"- אמרו במשטרה.

חקירת החשוד נמשכת ובמוצאי שבת מתכונים במשטרת מרחב נגב להביא את החשוד לבית המשפט השלום בבאר שבע ולבקש את הארכת מעצרו של החשוד בין היתר בשל המסוכנות העולה ממנו בשל מעשיו. המשטרה אף תבקש לשלוח אותו לבדיקה פסיכטרית ראשונית.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות