התביעה הוגשה בבית המשפט לתביעות קטנות בהרצליה, בפני הרשם הבכיר צחי אלמוג.
התובע טען שרכש חבילת שיחות לחו"ל מסלקום יום לפני שעלה על המטוס לטיול של חודש.
במהלך הטיול קיבל הודעת סמס מסלקום בה נמסר לו כי מבוצעים שימושים בחו"ל שיחוייבו בסכומים גבוהים.
התובע יצר קשר עם מוקד סלקום, ונאמר לו כי אין כל סיבה לחיובים הגבוהים כפי שנכתב בהודעה, ולכן המשיך להשתמש באותו אופן.
כשחזר לארץ הופתע לגלות כי החשבון החודשי עומד על 3,000 ש"ח. התובע טוען כי הוטעה בפירוש על ידי נציגת המוקד, שגרמה לו לחשוב שההודעה שקיבל נשלחה אליו בטעות ואין כל בעיה בחבילה.
סלקום טענה כי החבילה שרכש כוללת שיחות רק ליעדים ישראליים, בעוד התובע ביצע שיחות ליעדים נוספים.
עוד טענו בסלקום כי לאחר רכישת החבילה קיבל התובע הודעה בה מצויין כי החבילה אינה כוללת שיחות והודעות ליעדים שאינם ישראליים. סלקום הציעה לזכות את התובע על השיחות שביצע לאחר השיחה עם נציגת המוקד בלבד, כלומר הוא יצטרך לשלם סכום של כ-2,300 ש"ח.
הרשם קיבל את רוב טענות החברה, ופסק כי עד לשיחת הטלפון עם הנציגה לא הייתה הטעיה, מכיוון שהתובע בחר לרכוש את החבילה דרך האינטרנט, בעוד הוא היה יכול לעשות זאת דרך נציג ולברר את פרטי החבילה, וכן בהודעה שנשלחה אליו לאחר הרכישה כתובים פרטי העסקה, לפיהם החבילה אינה כוללת שיחות ליעדים שאינם ישראליים. סלקום לא הכחישה שהתובע הוטעה בתום לב על ידי הנציגה הטלפונית, ולכן הסכימה לזכות את התובע רק על השיחות שנעשו לאחר השיחה.
בסיכומו של דבר קבע הרשם שסלקום תזכה את התובע בסכום של 759 ש"ח.