חזר מחופשה לכלא עם 300 גרם קוק בגופו

אסיר פלילי מבית סוהר ׳רימונים׳, חזר בערב חג הסוכות מחופשה בת 72 שעות. בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל ביחידת ׳דרור׳, יחידת הבילוש של חטיבת המודיעין של שב״ס, נשלף עם הגעתו לבית הסוהר והועבר למתקן המעקב של היחידה.
רונן חן |
הסמים שנתפסו - קרדיט דוברות שב"ס

אחת מתפיסות הסמים הגדולות של השנים האחרונות נתפסו בגופו של אסיר בודד בניסיון החדרה לבית סוהר

אסיר שחזר מחופשת החג לבית הסוהר רימונים החדיר לתוך גופו 35 !! זרגים של סמים במשקל של כ300 גרם ששוויים מוערך במאות אלפי שקלים.

האסיר השפוט ל-16 שנים בגין הריגה, החזקת נשק ועבירות נוספות פלט עד כה 35 זרגים מגופו בהם חומר חשוד כסם במשקל כולל של כ-296.02 גרם.
חשוב לציין שאם אחת השקיות שהחדיר האסיר לגופו הייתה נקרעת, הייתה קיימת סכנה ממשית לחייו!

בתקופת החגים, תקופה רגישה בין היתר בגלל יציאת האסירים הפליליים לחופשות וחזרת חלקם כאשר הם מחזיקים בתוך גופם חומרים ואמצעים אסורים, הגבירו כמידי שנה בלשי יחידת ׳דרור׳ של שב״ס את פעילותם הסמויה בבתי הסוהר על מנת למנוע הברחות אל כתלי הכלא . במקרה זה עצרו את האסיר לבדיקה מיד עם הגעתו לבית הסוהר עת חזרתו מהחופשה ומנעו פשיעה בשווי כלכלי של מאות אלפי שקלים בסחר בסמים בבית הסוהר.

 width=
לוחמי יחידת דרור בפעילות. קרדיט:שרות בתי הסוהר
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות