פספסתם את הכותרות החשובות? אוביטר משלים לכם בקצרה

עובדי חברת טריניטי מחשבים עקצו ב-60 מיליון שקלים, פסול נהיגה שפשוט יצא ישר לרכבו, וחשוד באונס שוחרר לאחר יממה בשל "תהיות" של בית המשפט
מערכת אוביטר |

הערב במהדורה – סוחר צעיר סחר בסמים באמצעות קורקינט, עובדי חברת טריניטי מחשבים עקצו ב-60 מיליון שקלים, פסול נהיגה שפשוט יצא ישר לרכבו, וחשוד באונס שוחרר לאחר יממה בשל "תהיות" של בית המשפט.

עשה מהמקפצה

מתחילים עם איש שהחוק הוא כנראה לא נחלתו. כתב אישום יוגש נגד תושב מודיעין בשנות החמישים לחייו שנתפס נוהג בעודו פסול לנהיגה. ולא רק זאת, הוא זומן לשימוע בתחנת המשטרה ומשזה נגמר, נכנס לרכבו כדי לנסוע חזרה הביתה. הוא תועד במצלמות מחוץ לתחנה, ונשלח למעצר בית של חמישה ימים.

סוחר צעיר

המשטרה הגישה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים בגין סחר בסמים והפרעה לשוטר במילוי תפקידו כנגד צעיר בנתניה. הנאשם קיבל הזמנות בווטסאפ ונהג להגיע ללקוחות באמצעות קורקינט. כשנחשף על ידי המשטרה נטש את הקורקינט וניסה להימלט – אך נתפס לאחר מרדף רגלי.

ספק סביר?

אחרי יממה אחת בלבד במעצר החליטה המשטרה לשחרר תושב ירושלים שנעצר בחשד לאונס, תקיפה ופגיעה בפרטיות. במסגרת הדיון בהארכת מעצרו, טען סנגורו, עו"ד מור ברכה, כי המתלוננת היא שיזמה את הקשר עם החשוד כדי הביא עימו ילד לעולם. השופטת החליטה להאריך את מעצרו בעשרים וארבע שעות בלבד, והמשטרה מצידה החליטה לאחריה שלא לבקש הארכת מעצר נוספת, אלא לשחרר את החשוד לדרכו.

החניון יחתוך במחיר

בית המשפט המחוזי בתל אביב קיבל הסדר פשרה בתובענה ייצוגית נגד חברת גל שירותי חנייה. החברה מציגה בכניסה לחניוניה מחירון, במסגרתו מפורטים תעריפי חניה, אולם, בפועל מחייבת את הלקוחות באופן שונה. על פי ההסדר החניון, הממוקם בפינת הרחובות ז'בוטינסקי-בן סרוק בת"א, יעניק הנחה של עשרים אחוזים במחירו למשך תשעה חודשים.

עקיצה ב-60 מיליון

המשטרה, יחד עם חוקרים של המוסד לביטוח לאומי, עיכבו לחקירה מספר חשודים מחברת "טריניטי מערכות מחשוב בע"מ" בחשד להונאה של עשרות מילוני שקלים.

על פי החשד, החברה שהייתה מואמנת על ידי ביטוח לאומי וקיבלה גישה ישירה למחשבי הארגון עבור לקוחותיה, הגישה בשמם דו"חות כוזבים וקיבלה עבורם החזרים בשווי 60 מיליוני שקלים לאורך השנים, מהם גבתה עמלה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות