היועמ"ש של הפורום להתחדשות עירונית – מצרפת למשרד גורניצקי

רכש חדש למשרד גורניצקי – עו"ד קרן קמחי נדולני, מומחית בדיני תכנון ובניה, מצטרפת כשותפה לפירמה הגדולה והמובילה. היא מביאה עמה ניסיון מגוון ועשיר בתחום הנדל"ן
אייל חן |
מימין לשמאל: עוה"ד כפיר ידגר, קרן קמחי נדל"ני, עדי נחמיאס ושלומי כהן. צילום: יח"צ

עו"ד קרן קמחי נדולני, מומחית בדיני תכנון ובניה, מצטרפת כשותפה למשרד גורניצקי ושות'. . עו"ד קמחי נדולני מביאה עמה ניסיון מגוון ועשיר בכלל ההיבטים ושל תכנון ובניה ברחבי הארץ.

עו"ד קמחי נדולני החלה את דרכה המקצועית כעורכת דין אצל נורית מצגר, ממייסדות תחום התכנון והבנייה ובהמשך עבדה במשרד חגי שבתאי. טרם הקימה משרד עצמאי, ניהלה את מחלקת תכנון ובנייה וליטיגציה במשרד צבי שוב.

מרחיב את השירות

משרד גורניצקי, בין המשרדים הגדולים והמובילים בשוק עריכת הדין המייצג שורה של חברות נדל"ן, מלונאות ופרוייקטי תשתית מהמובילות בארץ ובעולם, מעניק נדבך נוסף של שירות מקצועי ללקוחותיו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות