אל תפספסו את כותרות היום של אוביטר

ליקויי בטיחות ברכבי הסעות לילדים, פיצויים למשפחות ההרוגים באסון צפית, עבודות שירות לנאשם שהעביר סחורות ברזל לעזה ולמה ננשך צעיר בבר בראשל"צ?
מערכת אוביטר |
ילדים יורדים מהסעה. צילום ארכיון: משטרת ישראל

הערב במהדורה – ליקויי בטיחות ברכבי הסעות לילדים, פיצויים על סך מיליוני שקלים למשפחות ההורגים באסון נחל צפית, צעיר תלש חלק מאוזן אדם אחר בבר בראשון לציון, בית המשפט העליון קבע כי אין לאסור על נשים להרצות בפני דתיים-חרדים במסלולים אקדמים, וחמישה חודשי עבודות שירות זהו גזר דינו של מי שהעביר סחורות ברזל לעזה.

זהירות ילדים באוטו!

פותחים עם הסכנות בכבישים שרק מתעצמות עם הגיעו של החופש הגדול. במבצע משטרתי שנערך בחולון הורידה המשטרה מהכביש שישה אוטובוסים שהסיעו ילדים אל הקייטנות, לאחר שנמצאו בהם ליקויי בטיחות חמורים. חלק מהאוטובוסים נעצרו לאחר שנתפסו בנהיגה מסוכנת במהירות אסורה.

אסון נחל צפית

בתום הליך גישור ממושך שארך כשנה, נתקבל אישור משרד האוצר לפשרה בין תשע משפחות הנספים ופצוע אחד באירוע הטביעה בנחל צפית, לבין המדינה וחברת הביטוח של המכינה הקדם צבאית ,"בני ציון". לתובעים ישולם סכום כולל של כעשרים וארבעה מיליון שקלים. כזכור, אסון השיטפון בצפית אירע במהלך טיול גיבוש של מכינה קדם צבאית שהתקיים לפני כשלוש שנים, ונספו בו תשע נערות ונער.

כלבי אשמורת

כתב אישום הוגש נגד צעיר שבזמן קטטה בפאב בראשון לציון נשך את אוזנו של יריבו. המקרה התרחש בשבוע שעבר, כשהנאשם החל להטריד את המלצרית במקום. אחד מהלקוחות ניסה להרחיקו ממנה, ובתגובה תקף הנאשם את האיש. עם כתב האישום הגישה הפרקליטות גם בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הפרדה ללא הדרה?

בית משפט העליון קבע כי אין לאסור שיתוף של מרצות נשים במסלולים אקדמיים המיועדים לציבור הדתי חרדי, והדבר הינו אפליה אסורה. לצד זאת, לשם הגברת השילוב של המגזר החרדי במערכת ההשכלה הגבוהה, רשאית המועצה להשכלה גבוהה אף לאכוף את איסור ההפרדה במרחבים הציבוריים בקמפוסים.

ברזל עבור טרור

בית משפט המחוזי בבאר שבע גזר חמישה חודשי עבודות שירות על ציון בן חמו, בנוסף לאלף שקלים קנס על החברה שלו, במסגרת הסדר טיעון. בן חמו הועמד לדין בפרשת העברת סחורות ברזל לרצועת עזה, אשר שימשו בפועל את ארגוני הטרור. בגזר הדין נכתב כי "יש בעונשים המוסכמים כדי לשקף באופן הוגן את האינטרס הציבורי".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות