הרשת היוונית JUMBO תשנה את הלוגו שלה בישראל

הסכם פשרה בין רשת הסטוק לבין קבוצת פוקס הוגש לביהמ"ש ובמסגרתו למילה JUMBO תתווסף המילה GREECE כדי למנוע בלבול צרכני
רונן לוי |
הלוגו של הרשת היוונית ג'מבו

הסכם פשרה נחתם בין שתי הרשתות ג'מבו סטוק וJUMBO- היוונית במסגרתו רשת ג'מבו סטוק לא תשנה את ששת הלוגואים השייכים לה וג׳מבו היוונית תיכנס לישראל תחת לוגו חדש ושם חדש על ידי צירוף המילה GREECE והוספת דגל יוון לצד שם המדינה, דבר אשר יבדיל בין ג׳מבו הישראלית לבין ג׳מבו היוונית, דבר שימנע גם בלבול צרכני. הסכם הפשרה הוגש לבית המשפט אך טרם אושר.

הפלונטר החל כאשר קבוצת פוקס הכריזה על הגעתה של הרשת היוונית לארץ ושני הצדדים הביעו התנגדות לרישום סימן מסחר על ידי המתחרה ג'מבו סטוק הישראלית שהתנגדה לשימוש בשם ג'מבו בארץ על-ידי הרשת היוונית בטענה שמדובר בסימן מסחר שלה וג'מבו היוונית הגישה התנגדות משלה לשימוש בשם ג'מבו על-ידי חברה ישראלית.

דגל יוון בלוגו

לאחר משא ומתן בין הצדדים, הם הגיעו להסכמה כי רשת ג'מבו היוונית, תוכל להיכנס לישראל ולהשתמש בסימן המסחרי העולמי של ג׳מבו היוונית אך ורק בתוספת המילה Greece ובצירוף דגל יוון לצדו על מנת להבדיל בין הרשת הישראלית לבין הרשת היוונית בישראל, למעט בפנים החנויות של רשת ג׳מבו היוונית בהם תוכל הרשת להשתמש בלוגו המקורי ללא שינויי כמקובל בסניפים ביוון ג'מבו סטוק הישראלית התחייבה שלא להתנגד לבקשות לרישום בהקשר זה בעתיד.

בנוסף, על ג'מבו היוונית להסיר את כל שלטי החוצות אשר הציבה ברחבי הארץ עד ל-14 ביולי 2021 וכל קמפיין בעתיד יכלול את הלוגו המאושר בלבד. גם שקיות הנשיאה של הרשת יישאו את הלוגו המקורי הבינלאומי, זאת בתנאי שקבוצת פוקס קונה אותן מהחברה ביוון. אם לא – גם השקיות יישאו את הלוגו המאוקלם של החברה.

למנוע הטעיית צרכנים

לעומת זאת, ג׳מבו סטוק הישראלית, תמשיך לעשות שימוש בששת הלוגואים המקוריים שלה: "JUMBO סטוק", "JUMBO סטריט", "JUMBO אונליין", "JUMBO איכות מקסימום במחיר מינימום", "JUMBO BABY",JUMBO" FASHION", ללא כל שינויים בפונט המעוצב ובצבעים אדום וצהוב.

הצדדים גם התחייבו לעשות את מירב המאמצים לבידול ולהבחנה ברורה בין שני המותגים השונים, על מנת לא לגרום להטעיית הצרכנים.

_________________________________________________________________

עו”ד יריב קדם

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות