מורה בביה"ס בלוד נאשם בעבירות מין בילדים

מנחם שניאור חי ישראל עומד לדין על שורה של פגיעות קשות בילדים כבני 8 דרך היישומון "הנגאאוטס" בו התחזה לנער חרדי ודרכו יצר עמם קשר
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז מרכז, הגישה היום לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום כנגד מנחם שניאור חי ישראל, אשר שימש מורה בבית ספר בעיר לוד, בגין ריבוי עבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטין שטרם מלאו לו 16 בהסכמה שהושגה במרמה, ועבירות סחיטה באיומים. המדינה מבקשת להותיר את המורה במעצר עד תום ההליכים נגדו. בבקשה שהוגשה לביהמ"ש צוין כי דפוס הפעולה בו נקט לאורך התקופה מצביע "על המסוכנות הרבה הנשקפת מן המשיב".

על פי המתואר בכתב האישום, הנאשם פתח שני פרופילים מזויפים ביישומון "הנגאאוטס", המשמש להעברת מסרים מיידים, ובאמצעותם התכתב עם נערים צעירים כאשר הוא מציג עצמו כנער חרדי, כל זאת עת שימש מורה בבית ספר לילדים בכיתות ב' ו-ג'.

בזהות בדויה

במהלך ההתכתבויות, כך לפי כתב האישום, ולאחר שרכש את אמונם של הנערים, החל לנהל עימם שיחות בעלות אופי וגוון מיני. לשם ביסוס זהותו הבדויה שלח הנאשם תמונות ערום שמצא ברשת וכן סרטון בעל אופי מיני של אחד המתלוננים שלא ברור כיצד הגיע לידיו.

כמו כן במסגרת ההתכתבויות הנאשם ניסה לשכנע את הקטינים לשלוח לו תמונות וסרטונים שלהם, בעלי אופי אינטימי כאשר בחלק מהמקרים הנערים נעתרו לבקשותיו ואילו כאשר הפסיקו להיענות לו, איים על חלקם כי זהותם ידועה לו וכי יפרסם את דברי ההתכתבות ביניהם. כמו כן הנאשם פנה לאשתו של המתלונן מסרטון העירום ושלח לה את סרטון העירום.

"מסוכנות רבה"

בחקירתו הנאשם הודה שמדובר בכרטיסי הזיכרון שלו בהם נמצאו התמונות, אך הכחיש כל מעורבות לאירועים המפורטים בכתב האישום. הנאשם טען כי ישנו אדם או מספר אנשים שהם אלו שעומדים מאחורי האירועים – שתלו לו תמונות בכרטיסי הזיכרון, גולשים באמצעותו ברשת האינטרנט ומבצעים את העבירות.

בבקשת המעצר על תום ההליכים שהוגשה ציינו בפרקליטות כי: "מספר העבירות, גילם הצעיר של הנערים אליהם פנה המשיב, העובדה כי המשיב הצליח לקבל את מבוקשו מאחד הקטינים, כמו גם דפוס הפעולה הברור בו נקט המשיב לאורך התקופה – כולם ביחד מצביעים על המסוכנות הרבה הנשקפת מן המשיב".

__________________________________________________________________________

עו”ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות