הרשימה – המיזם החדש של גיל ריבה יוצא לדרך

מי הם עורכי הדין הבולטים של ישראל? מה מניע אותם להצלחה ומה סוד קסמם? פרויקט חדש בניצוחו של גיל ריבה חושף את עולמם המרתק של הפרקליטים הטובים ביותר
מערכת אוביטר |
"הרשימה", גיל ריבה

מיזם חדש מבית היוצר של אימפקט שירותי תוכן וגיל ריבה חושף את הדרך להצלחה של בכירי עורכי הדין והמשפטנים בישראל. ב"הרשימה" – ריבה משתמש באומנות הריאיון כדי להציג לצופים את מאחורי הקלעים של הפרקליטים הבולטים, מה מניע אותם להצלחה וכיצד הפכו לשם דבר בעולם המשפט המקומי.

"הרשימה" מאפשרת לצופים להכיר מקרוב את עורכי הדין ולהבין בצורה מעמיקה ומכל זווית את האופן שבו חייהם האישיים ואירועים בעברם הובילו אותם למקצוע המורכב והחשוב. לא כל אחד יכול להצליח בתחום המשפטים, והסוד להצלחה טמון בהרבה תכונות ונסיבות – גיל ריבה חושף את כולן.

הצצה אל מאחורי הקלעים

מה מניע עורך דין לעסוק בתחום הנזיקין? איך אדם מוצא את עצמו מייצג פושעים כסנגור ומה הדבר הכי חשוב שצריך לדעת אם רוצים לעסוק בתחום דיני הנדל"ן? האם יש קשר בין העובדה שעורך דין מייצג נזקקים מול הביטוח הלאומי לבין ילדותו? ומה הכי חשוב שיהיה לפרקליט מנצח ומצליח? גיל ריבה שואל את השאלות הקשות והחשובות שמעניינות ומסקרנות אותנו אבל גם יכולות לסייע לנו במסע הפרטי שלנו אחרי הצלחה.

גיל ריבה מוכר כמראיין מחונן, בעל שאלות נוקבות וקשות. אחרי שני עשורים בתקשורת עם אינספור טורים, פאנלים, תוכניות טלוויזיה וראיונות חותכים עם האנשים הכי משפיעים בתרבות ובפוליטיקה הישראלית, עכשיו הוא כובש פסגה נוספת, ומביא לקדמת הבמה בראיון חותך ואינטימי, כמו שרק הוא יודע, את הפרקליטים הבכירים.

צפו בראיון המרגש עם עו"ד לינוי אולניק

גם עו"ד יריב קדם ישב על כיסא המרואיין של ריבה וחשף את הסודות להצלחה

גילוי נאות: אימפקט שירותי תוכן מפיקה גם את אתר אוביטר.

לפרטים והרשמה לתוכנית הרשימה: עמוד הפייסבוק, או דיאנה, טל’ 055-250-2212

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות