חשד: הפיצו תמונות ערום של מאות נשים

חוקרי ימ"ר ת"א עצרו הבוקר (יום ב') 4 מעורבים בחשד שהפיצו גם סרטונים מיניים של הנשים, חלקן ידועניות ודוגמניות, באמצעות אפליקציית טלגרם
רונן לוי |
טלפון נייד מכשיר רשת חברתית
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה לפנות בוקר (יום ב') בתום חקירה סמויה שניהלה ימ"ר ת"א, 4 חשודים בהפצת תמונות וסרטוני עירום של מאות נשים ונערות ישראליות, חלקן ידועניות ודוגמניות, באמצעות יישומון סלולארי ופלטפורמות ברשת של טלגרם ודיסקורד. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בתל אביב.

במהלך החודשים האחרונים נוהלה חקירה סמויה, שהתמקדה בחשד להפצת תמונות וסרטונים מיניים של מאות נשים ונערות קטינות תושבות הארץ, באמצעות אפליקציות סלולאריות ורשתות חברתיות, ללא ידיעתן או הסכמתן של המצולמות.

בדרך אל "מקורות ההפצה"

בתוך כך, חוקרי מחלק הסייבר במשטרה בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה ניהלו מעקב ואיסוף ראיות ברשת כנגד "מקורות ההפצה", לשם הבאתם לדין, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, לרבות חדירה אל יישומון הטלגרם והדיסקורד, באופן המתגבר על אנונימיות הרשת ומגבלות האבטחה.

כאמור, במהלך החקירה הסמויה הצליחו חוקרי המשטרה למפות את הקבוצות הפנימיות ברשת, שכללו אלפי משתתפים, ולהתחקות אחר זהות המפיצים, כאשר הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, הגיעו שוטרי מחוז ת"א אל בתיהם של 4 החשודים- תושבי חיפה, חדרה וקיסריה כבני 20 ועצרו אותם לחקירה, לצד תפיסת מחשבים, התקני אחסון וראיות נוספות.

בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, תבקש המשטרה היום את הארכת מעצרם של החשודים בבימ"ש השלום בת"א.

___________________________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות