חשד: היכה קשיש והתבצר בדירתו

תושב י-ם, כבן 30, נעצר במהלך סופ"ש בחשד שהיכה את שכנו וסירב להתפנות מדירתו. בבית משפט השלום בבירה הוארך מעצרו ב-4 ימים
נעמה כהן |
ארכיון, צילום: מתיאס זומר

המשטרה עצרה בסוף השבוע את תושב ירושלים, כבן 30, בחשד שהיכה את שכנו הקשיש ולאחר מכן התבצר בדירתו, אליה פרצו השוטרים, אשר השתלטו עליו. מעצרו של החשוד הוארך אמש במספר ימים.

ביום שישי הוזעקו שוטרים אל בנין מגורים במרכז העיר בעקבות דיווח אודות קשיש שחבול בפניו, עצרו את החשוד, 30, במעשה שהתבצר בדירתו וניסה לתקוף גם את השוטרים.

התנגד למעצר

על פי החשד, בשעות הצהריים נכנס החשוד אל דירתו של הקשיש כשמוט ברזל בידו והחל להכות את הקורבן תוך שגרם לו חבלות בפניו ובפלג גופו העליון. לאחר שהקורבן החל לזעוק לעזרה, החשוד נמלט מביתו והקשיש יצא לרחוב שם אזרחים שהבחינו בו, הזעיקו את המשטרה.

שוטרים שהגיעו למקום הוכוונו אל דירת החשוד בבניין, החשוד סרב לפתוח את דלת הבית ועל כן, נאלצו השוטרים לפרוץ את הדלת והבחינו בחשוד אוחז במוט ברזל תוך שמאיים לפגוע בהם ומנסה לתקוף אף אותם ולכן, השתמשו נגדו ב"טייזר" והוא נעצר.

החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובצאת השבת הובא בפני בית המשפט שם לבקשת המשטרה, הוארך מעצרו בארבעה ימים נוספים, להמשך פעולות החקירה.

______________________________________________________________

עו”ד נורית מעטוק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות