אישום מחריד: הכתה את ילדיה בכלי מטבח רותחים

תושבת יישוב חרדי במחוז ירושלים נאשמת בהתעללות פיזית ונפשית של ילדיה במשך 7 שנים. בין השאר נטען כי משכה בשערות ראשם והכיתה אותם במקלות ובכיסאות
מעיין לביא |
תנאים למתן צו אימוץ – אימוץ ילדים
אילוסטרציה envato

כתב אישום מזעזע הוגש בסוף השבוע לבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד תושבת יישוב חרדי במחוז ירושלים, בגין עבירות של התעללות בקטין בידי אחראי, תקיפת קטין בן משפחה, איומים ותקיפת קטין או חסר ישע, זאת לאחר שבמשך שבע שנים התעללה בילדיה. הפרקליטות מבקשת להותירה במעצר עד תום ההליכים נגדה.

על פי נוסח כתב האישום שהותר לפרסום, בין השנים 2021-2014 נהגה הנאשמת להתעלל גופנית ונפשית בילדיה, בפרט בבנותיה.

מקלות, כיסאות וסירים

הנאשמת תקפה את ילדיה, לפחות אחת לשבוע, בסטירות, דחיפות, צביטות או משיכת שיער. כמו כן, נהגה לתקוף את ילדיה באמצעות חפצים שונים – מקלות, כיסא פלסטיק וכלי מטבח שהורתחו על האש.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצר הנאשמת עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

בשבוע שעבר פורסם באוביטר, כי בביהמ"ש המחוזי מרכז שבלוד נידון בימים אלו כתב אישום שהוגש נגד הורים על התעללות ותקיפה אכזרית של בתם בת השש. הילדה, נמצאה על ידי הרשויות כשהיא קשורה בחבל במקלחת בית הוריה.

אכזריות כלפי בת 6

ההורים, תושבי לוד, הורשעו בביהמ"ש ובמסגרת שלב הטיעונים לעונש דרשה פרקליטות מחוז מרכז לגזור 11-15 שנות מאסר לאב ו 10-14 שנות מאסר לאם. "התעללות אכזרית וממושכת שכוונה כלפי ילדה חסרת ישע", אמרה נציגת הפרקליטות בבית המשפט. "התיאורים המופיעים בכתב האישום עולים על כל דמיון, ויש בהם כדי ללמד על מידת האכזריות ואטימות הלב שגילו הנאשמים בהתעללות הקשה בבתם".

בדיון נטען, בין השאר, על ידי הפרקליטות כי הנאשמים "לכאורה היו הוריה של הקטינה, אך הורים הם לא היו בעבורה". כתב האישום, כך תיארה נציגת הפרקליטות, מגולל "סיפור חייה של ילדה קטנה, גיבורה שורדת. מתאר את הזוועות אותן חוותה במהלך השנה בה שהתה בבית הוריה. שנה רצופה בייסורים, כאב ואכזריות כלפיה".

״האלימות, ההתעללות וההזנחה הרגשית והפיזית… הינן מהחמורות שבית משפט ידע וראה, מדובר בהתעללות שכוונה כלפי ילדה חסרת ישע, התעללות ממושכת אינטנסיבית, שנמשכה על פני כשנה והתאפיינה באכזריות רבה״, נאמר בדיון.

״הנאשמים", נאמר עוד, "השחיתו את נפשה, את התמימות שלה, את הילדות שלה, מחקו את קיומה כאדם וכילדה, צילקו את נפשה וגופה וגזלו ממנה את זכות לקיום – הזכות לאכול, לשחק ולקבל חום ואהבה, זכויות שכל ילד זוכה להן מצד הוריו״׳.

______________________________________________________________________

עו"ד אופיר חליוה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות