אישום: נערים ניסו לשדוד באלימות מוכר פרחים

בביהמ"ש לנוער נאשמים השלושה, כבני 16, כי תכננו לגנוב את כספי הפדיון של חנות פרחים ברחוב גולומב בבירה, ריססו את העובד בגז והיכו אותו באגרופים
אייל חן |
פרחים. אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום לנוער בירושלים, הוגש כתב אישום נגד שלושה נערים בני 16 ו-17 תושבי ירושלים, בגין שוד בנסיבות מחמירות ותקיפה הגורמת חבלה ממשית. השלושה ניסו לשדוד צעיר שעבד בבסטה למכירת פרחים בעיר. הפרקליטות מבקשת להותיר את השלושה במעצר עד תום ההליכים נגדם.

על פי כתב האישום, הנאשמים תכננו לגנוב את כספי הפדיון של בסטת פרחים הממוקמת ברחוב גולומב בירושלים. ביום שישי האחרון הם הגיעו לאזור הבסטה ותצפתו על המקום, הם עוררו את חשדו את המוכר הצעיר והוא התקשר לדווח על כך למעסיקו.

הקורבן נמלט מהמקום

בזמן השיחה, כך מפורט בכתב האישום, הגיע אחד הנאשמים ריסס את עיניו בגז והכה אותו באגרוף. הנאשמים הנוספים משכו בחולצתו וניסו לתלוש את הפאוץ' עם הכסף שהיה סביב מותניו. הם ניסו להפיל אותו לרצפה והוא החל לרוץ עד שנמלט מהמקום.

הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

___________________________________________________________________________

עו”ד אמיר מורשתי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות