תביעה: הגרוש ועורך דינו מכרו דירה מאחורי גבה של האישה

האישה, באמצעות עו"ד יריב ואקנין, טוענת כי השניים זייפו את חתימתה וכך ביצעו את העסקה ללא ידיעתה. בתביעתה היא דורשת פיצוי של 615 אלף שקלים
מעיין לביא |
אילוסטרציה envato

לבית משפט לענייני משפחה בנצרת, הוגשה תביעה כספית בסך 615 אלף שקלים, על ידי אישה נגד הגרוש שלה וכן נגד עורך דין שטיפל בחלק מענייניה המשפטיים של חברת בניה, אשר לגרוש שלה יש אחוזים בה. בא כוח האישה עו"ד יריב ואקנין, ציין כי הגרוש והעורך דין היו שותפים במכירת דירה שהייתה בבעלות משותפת של התובעת והנתבע ללא ידיעתה והסכמתה.

אולי יעניין אותך:

על פי התביעה, חיי הנישואין של התובעת והנתבע, התנהלו על מי מנוחות, תוך עליות ומורדות ובשלב מסוים הם נפרדו והגרוש נקט ונוקט במהלכים שונים, לרבות הברחת והסתרת רכוש, מהלכים אשר העידו על כוונה שלא לתת לנתבעת את המגיע לה עפ״י דין. כך פעל על פי עו"ד ואקנין, עוד לפני הגירושין, בתקופה שיחסי הצדדים היו מעורערים, למכירת דירה אשר בבעלות הצדדים בזיוף ומרמה ומאחורי גבה של התובעת.

"פעל להברחת נכסים"

הצדדים רכשו את הדירה כשהיו נשואים מחברה בה לגרוש היו מניות, אשר בהמשך הועברו להוריו, במטרה ברורה ומכוונת, כך צוין בתביעה, להברחת נכסיהם המשותפים של הצדדים, וזאת לאחר פרוץ הסכסוך בין הצדדים והתחלת ההליכים המשפטיים.

עורך דין יריב ואקנין
עורך דין יריב ואקנין

"בזמן שהיחסים בין הצדדים היו מעורערים", נכתב בתביעה, "התבקשה התובעת להעביר לחברה סכום כסף שהועבר לחשבון הבנק שלה, וכששאלה את הנתבע לעניין הכספים, השיב הנתבע כי 'מכרנו דירה' וכששאלה על מה מדובר? השיב כי ישוחחו על כך בבית לאחר מכן. התובעת לא חשדה בדבר ונתנה באותה עת אמון מלא בנתבע העבירה את הסך של 435 אלף שקלים כבקשתו, באותו יום בו הופקדו הכספים לחשבון הבנק שלה".

"בהמשך לכך", נכתב עוד לבית המשפט, "שאלה התובעת שוב לפשר ההפקדה אך הנתבע ניסה להתחמק ורק לאחר שהתובעת התעקשה לקבל הסברים ולאחר ששבה ושאלה אותו מספר רב של פעמים, הודיע לה הנתבע כי המדובר בכספים שהתקבלו ממכירת דירתם המשותפת אשר לתובעת זכויות במחצית משוויה".

עו"ד יריב ואקנין: "הוגשה גם תלונה לוועדת האתיקה"

עו"ד ואקנין ציין, כי התובעת פנתה לעורך הדין שטיפל בענייני החברה המשפטיים ובעניין מכירת הדירה אלא, הוא לא שיתף אתה פעולה וסירב לתת לה העתק מהסכם המכר. משכך, פנתה בעצמה לרשות המיסים לקבלת העתק מהסכם המכר, אשר הצליחה לקבל אותו לידיה רק ביום כשלוש שנים לאחר עריכתו. ואז גילתה כי מדובר בסכום אותו העבירה לחברה בגין מכירת הדירה נשוא התביעה ללא ידיעתה, מאחורי גבה ובזיוף חתימתה.

"ככל הידוע לתובעת, חוזה המכר האמור נערך ע״י עורך הדין, בא כוח החברה, והוצא לפועל ללא ידיעת התובעת וללא הסכמתה, תוך זיוף חתימתה על גבי חוזה המכר והדיווחים לרשויות המס. התובעת מעולם לא נתנה כל הרשאה או ייפוי כוח למכירת הדירה לא לגרוש שלה ולא לעורך דין או למי מטעמם", כתב עו"ד ואקנין שהוסיף כי תלונה שהוגשה נגד עורך הדין לוועדת האתיקה של מחוז הצפון בלשכת עורכי הדין, התבררה כמוצדקת ובסופו של יום הוא הורשע.

לאתר יריב ואקנין – משרד עורכי דין לחצו כאן.

__________________________________________________________________

עורך דין יריב ואקנין

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות