התקיפה בחוף של מוש: המתפרעים צפויים לרצות 3 שנות מאסר

ביהמ"ש ידון בקרוב בהסדר הטיעון בעניינם של 3 תושבי אשדוד שהורשעו, ע"פ הודאתם, בפציעתם של העובדים בחוף הים הפופולרי באילת
אייל חן |
החוף של מוש בן ארי באילת. צילום: עמוד הפייסבוק של החוף של מוש

שנה לאחר התקרית בחוף הפופולרי של הזמר מוש בן ארי באילת, הודו, והורשעו בהתאם, שלושת הנאשמים בתקיפה ובפציעה של העובדים בחוף. שופט בית משפט המחוזי בבאר שבע, אליהו ביתן, הרשיע את שלושת הנאשמים, תושבי אשדוד – יוסי שימשילשוילי, יוסי ספיאשוילי ועמנואל איפרגן, בעבירות של התנהגות פסולה במקום ציבורי, ואת ספיאשווילי בעבירה של איומים, וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. חבריו הורשעו גם בעבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, לאחר שתקפו את עובדים בחוף של מוש באילת וגרמו להם לפציעות חמורות.

על פי כתב האישום אירוע התקיפה החל לאחר שעובדי החוף ביקשו מהחבורה האשדודית להרגע, זאת לאחר שהמלצרית והברמנית הרגישו שהחבורה מטרידה אותן מינית ואף מאיימת עליהן והשלושה החלו להשתולל לקלל ולאיים לשבור כיסאות. כאשר העובדים ביקשו מהצעירים להירגע, המצב הלך והחמיר, הם החלו לזרוק שולחנות, קיללו אחד מהם שבר בקבוק על הראש של אחד העובדים, אחר דקר באמצעות כוס צ'ייסר שבורה ועל עובדת אחרת הם זרקו שולחן.

ביהמ"ש יאשר את ההסדר?

הסנגורים של השלושה הגיעו להסדר טיעון עם הפרקליטות לפיו כתב האישום יתוקן והנאשמים יודו בעובדות שלו ויורשעו בהתאם והצדדים ימליצו לבית המשפט להטיל על הנאשם ספיאשווילי – 3 שנות מאסר בפועל, לאיפרגן 27 חודשי מאסר בפועל והפעלת מאסר על תנאי מתיק אחר במצטבר, כך שבסך הכל יוטלו עליו 30 חודשי מאסר בפועל ועל שימשילשוילי 27 חודשי מאסר בפועל וכן הפעלת מאסר על תנאי מתיק אחר כך שבסך הכל יוטלו עליו כמו על חברו – 30 חודשי מאסר בפועל מיום מעצרו.

השופט ביתן הרשיע את השלושה לאחר שהודו בפרטי כתב האישום המתוקן וקבע מועד לדיון הטיעונים לעונש לאחר יחליט האם לקבל את הסדרי הטיעון לנאשמים.

________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אליהו ביתן

_________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות