מורה בישיבה נעצר בחשד לסחיטה מינית של תלמידיו

המשטרה בחקירה נגד המחנך בעקבות מידע שהתקבל במוקד 105 ולפיו הוא מתחזה לנער ברשתות החברתיות ומבקש מתלמידים סרטונים בעלי אופי מיני בתמורה לתשלום
רונן לוי |
גבר חרדי (למצולם אין קשר לנאמר בידיעה)

הותר לפרסום כי לפני כשבועיים, המשטרה עצרה לחקירה מורה מישיבה במרכז הארץ, בן 26, נשוי ואב לילד, בחשד לסחיטה מינית של קטינים בגילאי 14-15 באמצעות אפליקציית מסרונים ברשת. החקירה החלה בעקבות דיווחים שהגיעו למוקד 105 ולפני כשבועיים הפכה גלויה.

במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת, התנהלה בחודשים האחרונים פעילות סמויה ביחידה 105 בלהב 433, זאת בעקבות מס' דיווחים שהתקבלו במוקד 105 אודות סחיטה מינית של קטינים.

מין תמורת תשלום

עפ"י החשד, החשוד פנה לקטינים שונים במועדים שונים, באמצעות הודעות באפליקציית "HANGOUTS". במהלך ההתכתבות עם הקטינים, הציג עצמו כקטין בן גילם, ביסס את הקשר עימם וביקש לשלוח לו תמונות עירום וסרטונים בעלי אופי מיני , לעיתים, בתמורה לכסף. החשוד גם לחץ ואיים לכאורה על הקטינים, במידה ולא ישתפו פעולה ולא ישלחו תמונות עירום, הוא ידאג להפיץ את התמונות שהשיג מהם באתרים שונים ברשת.

במהלך החקירה שהפכה גלויה לפני כשבועיים, הופעלו מגוון אמצעים טכנולוגים ונאספו חומרים וראיות, וכן נגבו עדויות מקורבנות ומעורבים נוספים. מאז מעצרו הוארך מעצרו מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ עד מחר, בחשד למעשה מגונה בכל מקום בפני קטין עד גיל 16, סחיטה באיומים, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

בזכות פעילות המוקד

יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105 – המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות רשתית לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה.

במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.

_____________________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות