המשטרה עצרה הלילה 8 תושבי עארה בחשד להחזקה ושימוש לא חוקי בנשק

בהמשך לפעילות אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל , המתמקדת בעבירות שימוש והחזקה לא חוקית של אמל"ח, עצרה המשטרה הלילה 8 תושבי עארה בחשד להחזקה ושימוש לא חוקי בנשק.
יעל חן |

 

 

מעצרים אלה התאפשרו בהתאם לממצאי חקירה מאומצת ותפיסות פריטי אמל"ח בהיקף גדול אתמול בכפר.

כאמור, אתמול (12.10.19) בתום פעילות חיפושים מאומצת ומורכבת בכפר עארה שכללה הפעלת כלבנים, פרשים וכוחות יס"מ ומג"ב, חשפה המשטרה מספר פריטי אמל"ח ואלפי כדורי תחמושת ובוצעו מעצרים ועכובים של תושבי הכפר בחשד להחזקה ושימוש לא חוקי בנשק.

בתוך כך, הלילה עצרה המשטרה 8 תושבי המקום בשנות ה 20 ו- 30 לחייהם, שהובאו לחקירה בתחנת המשטרה בעירון, בסיומה הוחלט להביאם הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

בנוסף, יובאו הבוקר בשנית, עוד 6 חשודים תושבי הכפר לדיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרם, פעם נוספת, בבית משפט השלום בחיפה בחשד להחזקה ושימוש לא חוקי בנשק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות