כ-120 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

בין האתרים הבולטים היו הגנים הלאומיים: קיסריה עם 8000 מבקרים, גן השלושה עם 2600 מבקרים ,מצדה ואפק עם 3000 מבקרים כל אחד, שמורת הטבע עין גדי עם 2800 מבקרים,עין חמד עם 1500 מבקרים, שמורת האלמוגים והמג'רסה, אפולוניה עם כ 1300 מבקרים כל אחד.
יעל חן |

רעיה שורקי ראש חטיבת קהל וקהילה רשות הטבע והגנים: שמחנו ש6000 אנשים התעוררו בערב חג תחת כיפת השמים בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. על אף מזג האוויר החם ולח אלפי אנשים בחרו לקחת חלק בפעילויות היחודיות שהתקיימו באתרי רשות הטבע והגנים, נהנו לבלות בסוכות הכשרות שנבנו בגנים הלאומיים. אלפים גם פקדו את תחנות ההסברה ביציאה לטיולים בשמורות הטבע. בפארק הכרמל ראינו שיתוף פעולה של הציבור בשמירה על טבע נקי, המטיילים הרבים אספו את האשפה אל הפחים הטמונים ושמרו על סביבה נעימה. אנו מזכירים למטיילים להקפיד על כללי הטיול הבטוח, לשמור על הסביבה ולהנות מהטבע.

הרשות נערכת עם פעילויות מגוונות למבקרים בגנים הלאומיים, מחר בין היתר יתקיים פסטיבל העת העתיקה בקיסריה, כפר נבטי יפתח בממשית, משחק חידות לכל המשפחה יתקיים בארמון הורדוס בהרודיון וסדנת כתב עברי ומלאכות קדומות תתקיים בציפורי.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות