הורשעו הורים שקשרו את בתם במקלחת – המדינה דורשת כלא

הפרקליטות דורשת להשית על ההורים, תושבי לוד, עונשי מאסר משמעותיים של עד 15 שנים: "השחיתו את נפשה של הילדה, את תמימותה ומחקו את קיומה כאדם"
רונן לוי |
إغتصاب - صورة توضيحية
صورة توضيحية

במסגרת הטיעונים לעונש בעניינם של ההורים מלוד, שהורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת השש, אשר נמצא קשורה בחבל במקלחת בית הוריה, דרשה הפרקליטות מחוז מרכז 11-15 שנות מאסר לאב ו 10-14 שנות מאסר לאם. "התעללות אכזרית וממושכת שכוונה כלפי ילדה חסרת ישע", אמרה נציגת הפרקליטות בבית המשפט. "התיאורים המופיעים בכתב האישום עולים על כל דמיון, ויש בהם כדי ללמד על מידת האכזריות ואטימות הלב שגילו הנאשמים בהתעללות הקשה בבתם".

בדיון נטען, בין השאר, על ידי הפרקליטות כי הנאשמים "לכאורה היו הוריה של הקטינה, אך הורים הם לא היו בעבורה". כתב האישום, כך תיארה נציגת הפרקליטות, מגולל "סיפור חייה של ילדה קטנה, גיבורה שורדת. מתאר את הזוועות אותן חוותה במהלך השנה בה שהתה בבית הוריה. שנה רצופה בייסורים, כאב ואכזריות כלפיה".

"צילקו את נפשה של הילדה"

״האלימות, ההתעללות וההזנחה הרגשית והפיזית… הינן מהחמורות שבית משפט ידע וראה, מדובר בהתעללות שכוונה כלפי ילדה חסרת ישע, התעללות ממושכת אינטנסיבית, שנמשכה על פני כשנה והתאפיינה באכזריות רבה״, נאמר בדיון.

״הנאשמים", נאמר עוד, "השחיתו את נפשה, את התמימות שלה, את הילדות שלה, מחקו את קיומה כאדם וכילדה, צילקו את נפשה וגופה וגזלו ממנה את זכות לקיום – הזכות לאכול, לשחק ולקבל חום ואהבה, זכויות שכל ילד זוכה להן מצד הוריו״׳.

נציגת הפרקליטות הוסיפה שקשה להתייחס לנאשמים כבני אנוש בעלי רגשות ומצפון, אשר מסוגלים לגלות חמלה ויחס אנוש לזולת. ״התיאורים המופיעים בכתב האישום עולים על כל דמיון, ויש בהם כדי ללמד על מידת האכזריות ואטימות הלב שגילו הנאשמים בהתעללות הקשה בבתם״, סיכמה התובעת.

______________________________________________________________

עו"ד פלילי ניר אלטמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות