תאונות דרכים – מה עליכם לדעת?

מהן הטעויות הנפוצות שאנשים עושים לאחר תאונה? ממה יש להימנע ועל מה יש להקפיד? עו"ד ג'ני זיו מסבירה במדריך מיוחד את כל מה שחשוב
עו"ד ג'ני זיו |
אילוסטרציה envato

מהן 3 הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים לאחר תאונה?

תאונה היא אירוע קשה שלרוב גורמת לבלבול וחוסר יכולת לחשוב בבהירות. כשמדובר בתאונת דרכים, מהירות האירועים והשוק, מקשים על היכולת לעכל ולפעול בצורה מושכלת כפי שעושים ביום יום.

עוד מאת עו"ד ג'ני זיו:

עברתם תאונת דרכים? להלן שלושה דברים שכדאי להימנע מהם:

1.

לסרב לאמבולנס: בתאונות מסוימות, אשר מוגדרות "קלות" ואנו חשים שאנחנו במצב גופני טוב וכלום לא נפגע, אנחנו נוטים לסרב לעלות על אמבולנס, אבל בחירה זו הינה מוטעית. מלבד העובדה כי רבות מהפציעות הן כאלה שמגיעות רק זמן מה לאחר התאונה, עלינו להבין שבדיקה ראשונית ומקיפה של מצבכם הבריאותי, זמן קצר לאחר התאונה, היא הדרך הטובה ביותר לאבחן את הנזקים שנגרמו.

עו"ד ג'ני זיו
עורכת דין ג'ני זיו

2.

לא לקחת פרטי נהג ועדות עוברי אורח: ישנם מקרים בהם הנהג האחראי נמלט מן המקום ואז אין ברירה אלא לדווח על תאונת "פגע וברח". אבל, במקרים בהם הנהג נמצא ועצר את רכבו, עלינו לזכור לקחת את כל פרטיו ופרטי רכבו. כמו כן, עלינו לקחת את פרטיהם של עדי הראייה ששהו במקום בעת התאונה.

3.

אובדן מסמכים: המוטו הוא "מה שלא נכתב לא קרה". עליכם להבין שכלל המסמכים הנאספים בדרך, הן מגורמי בריאות והן מגורמי אכיפה, הנם בבחינת ראיות. הם ההוכחה לכל נזק שנגרם לגופכם או לרכושכם ולקיום אירוע התאונה ככלל.

 

חשיבות הייעוץ המשפטי

זה נכון, טעות לעולם חוזרת ויהיו מקרים בהם לא נצליח לפעול בדרך הנכונה ביותר, לאסוף את כל הפרטים או להגיב בצורה נכונה, אבל חשוב לזכור, יש מה לעשות וכל החלטה ניתן לשנות!

לפרטים נוספים ולקביעת ייעוץ, פנו עוד היום למשרד עו"ד ג'ני זיו. לאתר המשרד לחצו כאן.


עו"ד ג'ני זיו

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות