צפו: 216, 203, 199 קמ"ש, אלה המהירויות שנתפסו ע"י שוטרי אגף התנועה במבצע "מהיר ועצבני".

נהיגה במהירות מופרזת מהווה עבירה חמורה על החוק ומגבירה משמעותית את הסיכויים לתאונה, אגף התנועה נערך בפעילות מיוחדת במטרה למנוע את מירוצי המכוניות ולהוריד מהכביש רכבים שבהם נעשו שיפורים שלא בהתאם לחוק, וכן למצות את הדין עם עברייני התנועה למען הנהגים הנורמטיבים שומרי החוק.


במהלך הפעילות כאמור שולבו תצפיות, ניידות גלויות וסמויות, אופנועים, אמצעים למדידת מהירות ואמצעי תיעוד שונים לאורך קטע הכביש בין צומת מסמיה לכפר אחים.
בסיכום הפעילות הודות להיערכות מקצועית ונחושה של השוטרים, נקלטו במכשיר הממל"ז ונעצרו כלי רכב שנסעו במהירויות חריגות מאוד 216, 203 ו199 קמ"ש!!!
בבדיקה נמצא כי ברכב שנסע 199 קמ"ש נהג קטין בן 17 תושב הדרום עם נוסעת שישבה לידו, הנ"ל עוכב לחקירה ובסיום שוחרר למעצר בית עם זימון לבימ"ש.
בנוסף שני רכבים נוספים שביצעו מירוצים נקלטו בממל"ז 216 קמ"ש כאשר הנהג הצליח להימלט ונטש את רכבו באחד הישובים, והנהג השני בן 19 תושב ת"א נתפס במהירות 203 קמ"ש, הנ"ל נעצר ובתום החקירה נשאר במעצר ויובא עוד הבוקר בפני שופט.
בסיכום הפעילות הורדו 10 כלי רכב מהכביש בשל שיפורים לא חוקיים שביצעו הנהגים במטרה להגביר את מהירות כלי הרכב.
האירוע בהחלט יכל להסתיים אחרת אם לא היינו נמצאים במקום ומונעים את המשך המירוצים ציין מפקד המבצע פקד ישי בן עוזרי והוסיף "הצלנו חיים!".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות