ניסיון חיסול נוסף בעולם התחתון

בשעה 16:30 התקבלו דיווחים במוקדי 100 של המשטרה ובמורד 101 של מדא על פיצוץ ברכב סמוך לצומת מחנה 80.למקום הגיעו תוך זמן קצר אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מגן דוד אדום, כתוצאה מהפיצוץ נפגעו 2 נשים בגילאי 28, ו-67 ושני ילדים בני 2 ו-4 באורח קל שפונו על ידי צוותי מגן דוד אדום אל המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.
יעל חן |

שעות לאחר פיצוץ הרכב באור יהודה בה חוסל העבריין בן עזריה שוב נסיון חיסול על ידי הנחת מטען חבלה בתוך כלי רכב אלא שהפעם העולם העברייני הישראלי מוכיח כי אין לו קווים אדומים. ברכב נהגה אישתו של עבריין בכיר מעוצמת הפיצוץ נפצעו ארבעת יושבי כלי הרכב שתי נשים ושני ילדים בני שנתיים וארבע. ילדיהם של בני הזוג.
המשטרה פתחה בחקירת אירוע חשד לפיצוץ ברכב בצומת מחנה 80 בכביש 65 שהיה עמוס בעת הפיצוץ באלפי כלי רכב שנסעו עליו

כוחות משטרה סגרו את הזירה וחבלן נמצא במקום, בוחן את נסיבות הפיצוץ .

בנוסף כביש 65 נסגר לתנועה מצומת כרכור עד לצומת פרדס חנה ל 2 הכיוונים.

חובש רפואת חירום במד"א ירין חרבי סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו את הרכב עם סימני פיצוץ בחלקו הקדמי ואת שלושת נוסעי הרכב, אישה כבת 28 ו- 2 ילדים בני 3 ו-4 מתהלכים בסמוך כשהם סובלים מחבלות קלות בגפיים. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ופינינו את שלושתם לבי"ח כשמצבם קל ויציב."

במשטרת מרחב מנשה של מחוז הצפוני מנסים לבדוק כרגע מי עומד מאחורי נסיון החיסול האם המטען כוון לפגוע בעבריין או בבני משפחתו שרק בדרך נס לא הסתיים במותם של יושבי כלי הרכב וכן של פגיעה בעוברי אורח שהיו על הכביש שהינו עמוס באלפי כלי רכב ובהם משפחות שעשו את דרכם לאירועי החג.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות