בזמן מעצר בית – גנב טלפונים מחנויות

מצלמות האבטחה תיעדו את הגנב, תושב הצפון כבן 40, נכנס לבתי עסק ברחבי ת"א ומעלים מכשירים סלולאריים. לצד כתב האישום נגדו מבקשת המשטרה להותירו במעצר
רונן לוי |
גניבת נייד מכשיר טלפון סלולארי גנב
אילוסטרציה evanto

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב הצפון כבן 40 באשמת גניבת טלפונים סלולאריים ממספר בתי עסק בת"א תוך ההתחזות ללקוח, זאת בזמן שבכלל היה אמור להיות במעצר בית.

שוטרי מרחב ירקון פתחו לפני כשבועיים בחקירה, עם קבלת תלונות ממספר בתי עסק בת"א, בדבר חשד לגניבת טלפונים סלולאריים ע"י חשוד הנחזה להיות לקוח, שהמתין לשעת כושר שעה שעסקו במתן שירות ללקוחות.

בתוך כך, חוקרי המרחב בחנו את חומרי התיעוד ממצלמות האבטחה של בתי העסק ומחוצה להם, שהעלו שיטת גניבה דומה, במסגרתה נהג החשוד לעמוד בתור "כלקוח תמים" כשהוא ממתין להזדמנות בה דעתו של המוכר/ת תהא מוסחת ואז עפ"י החשד גנב את הטלפונים הניידים ויצא את החנות.

ניסה להימלט מהשוטרים

כאמור, השוטרים הצליחו לזהות את החשוד – תושב הצפון כבן 40 אשר אמור היה להימצא במעצר בית עפ"י החלטת שופט ועצרו את החשוד, בעת שניסה להימלט מפניהם, כאשר בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום בבימ"ש השלום ת"א נגד החשוד בעבירות הרכוש בארבעה תיקים שונים.

__________________________________________________________________________

עו”ד קימברלי אלון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות