לוחם נפגע מירי במהלך סיכול הברחת אמל"ח מירדן

כוחות צה"ל והמשטרה סיכלו את ניסיון הברחת הנשקים לתוך שטח ישראל. 3 מבריחים נעצרו כשברשותם 17 רובים ועוד 4 אקדחים
רונן לוי |
רכב המבריחים שנתפס. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה בשיתוף כוחות צה״ל סיכלו אתמול בלילה הברחה של אמצעי לחימה מגבול ירדן. שלושת המבריחים נעצרו ובחיפוש עליהם נתפסו: 10 רובי קלאצ'ניקוב, 5 רובי צלפים, 2 רובי m16, ו-4 אקדחים. במהלך הפעילות, לוחם מילואים ואחד המבריחים נפגעו מירי. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

לוחמי יחידת מג״ן הפועלים לסיכול הברחות מגבולות הדרום עם מצרים וירדן סיכלו אתמול בשיתוף כוחות צה״ל הברחת אמל"ח מגבול ירדן, במהלך הפעילות נתפסו למעלה מ-20 כלי נשק שונים ביניהם רובי צלפים ותתי מקלעים אשר יועדו להפצה בתוך הארץ ובשטחי איו"ש.

הנשקים שנתפסו ברשות המבריחים. צילום: דוברות המשטרה

שלושת המבריחים אשר ניסו להימלט מהכוחות נעצרו בתום מרדף ממושך של הכוחות בסמוך לגדר הגבול ובעומק השטח, במהלך הפעילות נפצעו מירי לוחם מילואים ואחד המבריחים מירי שבוצע בפעילות ואלה פונו לביה"ח סורוקה.

שאר העצורים הועברו ליחידת מג״ן לחקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. רק לפני מספר שבועות סיכלה היחידה 2 ניסיונות הברחה נוספים של עשרות רובים ואקדחים מגבול ירדן אשר אף הם יועדו על פי ההערכה להפצה בארץ ובגדה ואשר יועדו לשימושים פליליים ולפח"ע.

_____________________________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות