נאשמים בטרור: השליכו אבנים על כלי רכב

3 כתבי אישום נגד 6 נאשמים תושבי לקיה, הוגשו לביהמ"ש המחוזי בב"ש המייחס להם ניסיון לפגוע בכלי רכב מתוך מניע אידיאולוגי-לאומני
רונן לוי |
ידוי אבנים הפרות סדר שטחים פלסטינים
צעירים מיידים אבנים. צילום ארכיון: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגשו שלושה כתבי אישום נגד 6 נאשמים תושבי לקיה- אדם אלסאנע, 19, סלימאן אלצענע, 19, אנאס אלצאנע, 19, בראא אלסאנע, 18, ושני קטינים בני כ-17 המואשמים בביצוע עבירות לפי חוק המאבק בטרור של ידוי או ירי של אבן או חפץ לעבר כלי תחבורה והתפרעות.

על פי כתבי האישום, בתחילת מבצע "שומר חומות", בשעות הלילה, יידו הנאשמים, בצוותא חדא עם אחרים, מספר רב של אבנים לעבר כלי רכב שנסעו בכביש 6, עשרות מטרים בודדים מהם, וזאת מתוך מניע אידאולוגי לאומני, ופגעו בחלק מהמקרים בכלי הרכב. כלי הרכב, לעברם נזרקו האבנים, נמלטו מהמקום, תוך שהם מבצעים פניית פרסה באמצע כביש 6 ונוסעים במהירות מהמקום, נגד כיוון התנועה.

הנאשמים והאחרים הפסיקו את מעשיהם רק לאחר שהגיעו כוחות משטרה למקום, ואז ההתקהלות של האנשים הרבים שהיו במקום התפזרה, וביניהם גם הנאשמים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות