רונן פייגננבוים תובע על פוסט בפייסבוק: "קראו לי נוטש משפחות"

בתביעת הדיבה שהוגשה נגד האישה שפרסמה את הפוסט, טוען כדורגלן העבר וכוכב ה"אח הגדול" כי הפרסומים פגעו אנושות בשמו הטוב והעליבו אותו
מעיין לביא |
רונן פייגנבוים בכניסתו לבית האח הגדול. צילום: פלאש 90

רונן פייגנבוים כדורגלן עבר וכוכב ריאלטי בהווה, הגיש בתחילת השבוע, תביעת לשון הרע בסך 200 אלף שקלים, נגד תושבת פתח תקווה, אשר לא אהבה, בלשון המעטה, את פייגנבוים בהופעתו באח הגדול ופרסמה נגדו פוסטים בפייסבוק. לדבריו, הפרסומים בפייסבוק בהם הוא כונה "מהמר", "אפס" ו"נוטש משפחות" פגעו אנושות בשמו הטוב והעליבו אותו ואת בני משפחתו.

עוד בלשון הרע:

על פי התביעה, לפני קצת למעלה משנה, פרסמה הנתבעת באמצעות הרשת החברתית פייסבוק פרסום "אשר יש בו כדי לפגוע בשמו הטוב של פייגנבוים, להוציא דיבתו רעה, לפגוע בפרנסתו ובמשלח ידו, מבלי ליתן את הדעת ולו לרגע, כיצד זאת חוטאת היא".

218 תגובות

לדברי פייגנבוים, מעבר לפגיעה אנושה בשמו הטוב, נועדו הפוסטים להעליב אותו, לפגוע בו ובבני משפחתו, פרסום אשר זכה לתפוצה רחבה מאוד ברשת הפייסבוק, פרסום לו הגיבו מעל 218 תגובות.

הנתבעת פרסמה ברשת הפייסבוק פרסום וזהו תוכנו: "תגיד מהמר אפס שכמותך, אף אחד לא סופר אותו ולא מוכן שהוא יהא חלק בשום פורמט. אז אתה בודה תמונה וסיפור בכדי לנסות לגרום להפקה להכניס אותך שוב אפילו רק למשימה… עלוב נשאר עלוב. אפס נשאר אפס. מהמר נשאר מהמר. נוטש משפחה נשאר נוטש משפחה".

"ניצול ציני"

"מדובר", כתב כדורגלן העבר בתביעה, "בניצול ציני של הנתבעת את הבמה התקשורתית הנרחבת הנתונה לה באמצעות הרשת החברתית פייסבוק כדי לפגוע בו מבלי להתחשב בנזקים העצומים אשר נגרמים לו בשל הפרסום".

לטענתו, הוא פנה באמצעות בא כוחו, אל הנתבעת בדרישה לחדול מהפרסום או להסיר את הפרסום הקיים, אך פניותיו נפלו על אוזניים ערלות והנתבעת בחרה להתעלם להשיב פני התובע ריקם.

"תעשיית הבידור ויחסי הציבור בנויה על דעת הקהל הרחבה ועל יחסי אנוש טובים. בפרסום הציגה הנתבעת את התובע כ״נוטש משפחה" "מהמר, נואש שאין לו כלום בחיים אפס" לא למותר לציין כי פרסום פוגעני זה וגרורותיו הסבו לתובע נזק רב אשר לא ברור בשלב זה אם ימצא לו מרפא", נכתב בתביעה.

 

השמיצו אותך ברשתות החברתיות?
החוק קובע כי מגיעים לך עד 150,000 ₪ ללא הוכחת נזק.

[gravityform id="17" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות