רכז הספורט של מועצה אזורית אשקלון הורשע בגניבה

העובד, ששימש גם כמאמן כדורגל במועצה הורשע כי מעל בכספיה בכך שנטל לכיסו משכורות של עובדים אחרים ותוך ביצוע עבירות זיוף ומרמה, בהיקף של כ-2 מיליון שקלים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

בבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוצג הסדר טיעון בעניינו של מאמן כדורגל ורכז ספורט במועצה האזורית חוף אשקלון, אשר הואשם בזיוף ומרמה בהיקף של כ-2 מיליון שקלים.

במסגרת ההסדר הורשע העובד במיוחס לו אולם הצדדים לא הסכימו על רכיב העונש. הפרקליטות תבקש להשית על הנאשם שנתיים מאסר בפועל ומאסר מותנה.

השופט יואל עדן, שהרשיע את העובד על בסיס ההסדר, יגזור בהמשך את עונשו.

  • על פי כתב האישום שהוגש נגדו, במשך כשמונה שנים ובמאות הזדמנויות שונות, הוא ביצע עבירות מרמה, זיוף, הלבנת הון ועבירות מס, בהיקף כולל של כשני מיליון שקלים.

במסגרת תפקידו הנאשם היה אחראי בין היתר על גיוס מאמנים לחוגי כדורגל של המתנ"ס, החתמתם על חוזי עבודה ומסמכים שונים הקשורים להעסקתם על ידי המתנ"ס.

"זיוף שיטתי"

בכתב האישום נטען כי במסגרת זו, בין השנים 2008-2016, הוא זייף בשיטתיות מסמכים ויצר באמצעותם כלפי המתנ"ס מצגי שווא, לפיהם אנשים עובדים כמאמני כדורגל וזכאים למשכורות ותנאי שכר שונים, למרות שבחלק מהמקרים אותם אנשים כלל לא עבדו במתנ"ס, ובמקרים אחרים עבדו בהיקף שעות קטן בהרבה מההיקף שדווח על ידו.

בהתאם לכך, נטען, כי הוא קיבל במרמה ובנסיבות מחמירות את משכורותיהם של אותם אנשים.

עוד יותר מכך: הוא רשם לכאורה במסמכי ההעסקה את מספרי חשבונות הבנק שלו ושל בני משפחתו, בטענת כזב שמדובר בחשבונות הבנק של אותם אנשים.

עוד נטען כי בחלק מהמקרים דאג הנאשם "לנפח" לכאורה את הסכומים המגיעים לשני מאמנים, ובהמשך טען בפניהם כי קיבלו סכומים עודפים ודרש מהם למסור לו את הכספים שכביכול אינם מגיעים להם.

הפרקליטות תדרוש מאסר ממושך

הפרקליטות הגיעה עמו להסדר טיעון לפיו הוא יודה בכתב האישום המתוקן, יורשע בעבירות המפורטות בו. וביחס לעונש קיימות הסכמות זאת בתנאי שהנאשם ישלם ויפקיד קנס בגובה של מיליון שקלים אשר יופקד לפני המועד לטיעונים לעונש.

במסגרת ההסדר המאשימה תטעון לעונש ראוי של שנתיים מאסר בפועל ומאסר מותנה, והנאשם יהיה חופשי לטעון את טענותיו לעניין העונש, כמו כן הנאשם לא יוכל לטעון לביטול הרשעתו.

בתום הדיון, השופט יואל עדן, הרשיע את הנאשם בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות – 11 עבירות, זיוף מסמך בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות – 11 עבירות, שימוש במסמך מזויף בכוונה לקבל באמצעותו דבר בנסיבות מחמירות – 11 עבירות, הלבנת הון, עבירות רבות, ועשיית פעולה אסורה ברכוש אסור.


לצפייה ודירוג כבוד השופט יואל עדן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות