מורה למוסיקה חשוד בהעלמת מס של כמיליון שקלים

החשוד, בעל בית ספר ללימוד מוסיקה בראשל"צ, נעצר ע"י רשות המסים לאחר שעלה החשד כי אינו מדווח על מלוא הכנסותיו. ביהמ"ש שחרר אותו בתנאים מגבילים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

בעל עסק ללימודי מוסיקה בראשון לציון, נעצר אתמול (יום ג') על ידי חוקרי רשות המיסים בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-980 אלף שקלים. אמש הוא הובא לדיון בבית המשפט, שם הורתה השופטת רוית פלג בר-דיין לשחרר אותו בתנאים מגבילים.

עוד בענייני מסים:

במהלך פעילות של פקיד שומה חקירות מרכז בשיתוף עם פקיד שומה רחובות, עלה החשד כי המורה למוסיקה אינו מדווח לרשויות המס על מלוא הכנסותיו. בשל החשדות, נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו חיפושים בביתו ובעסקו של החשוד ונתפסו מסמכים גם ממיצגו.

תנאים מגבילים

ממצאי החקירה העלו את החשד כי אינו מדווח על מלוא הכנסותיו באופן שיטתי, וכי מדובר בהעלמת תקבולים רבים אשר התקבלו לרוב בכרטיסי אשראי בהיקף של לפחות 980 אלף שקלים. החשוד הודה בחקירתו כי לא דיווח על מלוא הכנסותיו.

בתום חקירתו הועבר החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם השופטת פלג בר-דיין שחררה אותו בתנאים מגבילים ביניהם ערבות עצמית בסך 300 אלף שקלים, ערבות צד ג' בסך 150 אלף שקלים, הפקדת מזומן בסך 30 אלף שקלים וצו עיכוב יציאה מהארץ לחצי שנה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות