חשד: גבר רצח את אשתו והתאבד בכפר יונה

בנם של השניים גילה את גופותיהם בביתם בעקבות מכתב שהותיר לו האב, גבר בן 79, שהחזיק אקדם ברישיון. הערכה כי הרקע הוא רצונה של האישה להיפרד
רונן לוי |
זירת האירוע הלילה. צילום: מד"א

גופות של גבר ואישה נמצאו אתמול בשעות הלילה (יום ג') בכפר יונה, על ידי בנם המשותף. החשד הוא שהגבר בן ה-79 שהחזיק אקדח ברישיון, רצח את אשתו בת ה-69, שביקשה להיפרד ממנו והתאבד. הבן הגיע לדירה לאחר שאביו השאיר לו מכתב.

עוד בחדשות:

אמש התקבל דיווח במד"א ובמשטרה אודות גופות של גבר ואשה ירויות שהתגלו בדירה בקומה התשיעית, ברחוב אהוד מנור בשכונת יפה נוף בכפר יונה. הצוות שהגיע למקום, מצא את האישה באחד החדרים ירויה וקבע את מותה ולאחר מכן גופת הגבר נמצאה במרפסת הבית ירויה וגם לו קבעו מד"א מוות.

פרמדיק מד"א אורי לייזרוביץ סיפר: "כשהגענו למקום שוטרים הובילו אותנו לדירה. ראינו גבר ואישה מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

זוג שקט

מחקירה ראשונית עלה, כי בני הזוג התגוררו בשכירות בדירה, כאשר מדובר בנישואים שניים. האשה תכננה לעזוב את הגבר ואף שכרה דירה אליה היתה אמורה לעבור היום, אולם הגבר שהחזיק אקדח ברשיון לא קיבל את העובדה וירה בה ובבן זוגה, לא לפני שהשאיר מכתב לבנו וביקש ממנו לפתוח את זה רק אחרי המעשה. הבן שחש לדירה כאמור מצא את הוריו ירויים.

למקום האירוע הגיעה מעבדה זיהוי פלילי ניידת של המשטרה ומבדיקה עלה כי לא היו תלונות על אלימות בין בני הזוג. השוטרים אף גבו עדויות מהשכנים שסיפרו כי היו זוג שקט ולאחר ששמעו יריות סמוך לחצות מכיוון דירתם הזעיקו את המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות