בעל דירה תבע את שכנו: "ממרר את חיי"

תביעת לשון הרע לפיצוי של 300 אלף שקלים הוגשה לביהמ"ש השלום באשדוד על רקע טענות של דייר בבניין כי שכנו יצא "במסע הכפשות וקללות" כלפיו וכלפי השוכרים את דירתו
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

סכסוכי שכנים, הם דבר די שכיח בנוף המקומי, לבעל דירה מאשדוד ששיפץ את לובי הבניין בו קנה דירה, נמאס לו מהכפשות שעבר על ידי אחד מדיירי הבניין ובאחרונה, הגיש נגדו תביעת לשון הרע בסך 300 אלף שקלים לבית משפט השלום באשדוד. "הוא הזמין לשוכרי דירתי משטרה בטענות מטענות שונות, תוך הפצת לשון הרע לגבי מקור פרנסתן של המתגוררות בנכס ועיסוקן במקצוע העתיק בעולם והכל במטרה לבטל את המשך תקופת השכירות שנחתמה בין התובע לשוכרות ולגרום לתובע נזקים ממוניים", נכתב בתביעה.

עוד בלשון הרע:

התובע רכש דירת מגורים לצורך "השקעה" ורווחים ממנה באשדוד ולצורך כך ביצע בדירה שיפוץ יסודי ומלבד השיפוץ בדירתו של התובע, התובע ביצע מכספו ולטובת כלל השכנים המצויים בבניין שיפוץ וחידוש חזית בניין המגורים ללא כל תשלום מצד שאר בעלי הדירות בבניין. את השיפוץ עשה התובע בין השאר כדי שיוכל הוא וכל הדיירים להנות מפריו, בהתאם לכך גרם כי ערכם של הדירות בבניין יעלה.

לצורך הרווחים, התובע הציע את דירתו לשכירות לכל המרבה במחיר כדי שאכן יוכל לראות רווחים בדירה כפי שחשב. הנתבע, אשר לא מצא חן בענייו השיפוץ שנעשה, מסיבותיו עימו, החל במסע הכפשות וקללות יומיומיים כלפי התובע והשוכרים אשר שהו בדירה. עקב מעשיו של הנתבע, נטען בתביעה נגרם נזק מידיי כבד לתובע וזאת מלבד הנזק התדמיתי והשחרת שמו של התובע ברבים.

גרם לנזקים כבדים

"הנתבע", נכתב בתביעה, "החל במסע של קללות והשמצות יומיומיות ובכך על פי התביעה מירר לתובע את החיים וגזל ממנו הנאה במקרקעין אשר ברשותו ולשמו הוא נרכש. בין השאר הנתבע הטריד את השוכרים אשר היו בדירה על ידי כך שהזמין חדשות לבקרים לדירתם משטרה בטענות מטענות שונות, תוך הפצת לשון הרע לגבי מקור פרנסתן של המתגוררות בנכס ועיסוקן במקצוע העתיק בעולם והכל במטרה לבטל את המשך תקופת השכירות שנחתמה בין התובע לשוכרות ולגרום לתובע נזקים ממוניים".

"יתרה מכך", הוסיף עוד התובע, "במסע הנקמה של הנתבע, הוא הפיץ עליו שקרים בראש חוצות, ואף הגדיל ופרסם בכניסה לבניין המגורים מודעות שקר וכזב הכל, כך על פי התביעה, כדי לגרום נזקים לתובע. תחילת ההתרחשויות עם הנתבע החלה כבר עם רכישת הדירה על ידי התובע ומיד עם בתחילת ביצוע עבודות השיפוץ וההתרחשויות כך מתאר התובע, נמשכות עד היום".

 

השמיצו אותך ברשתות החברתיות?
החוק קובע כי מגיעים לך עד 150,000 ₪ ללא הוכחת נזק.

[gravityform id="17" title="false" description="false" ajax="true"]

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות