משרד עו"ד אייל בסרגליק ושות' – נוסק לשיאים חדשים

ברכות חמות למשרד עו"ד אייל בסרגליק ושות' שמצטרף, שוב, לרשימה המכובדת של משרדי עורכי הדין המובילים בתחום הנדל"ן, ברשימת BDI COFACE לשנת 2021! תפסנו את עו"ד בסרגליק לשיחה אודות ההישגים המרשמים של משרדו.
מערכת אוביטר |
משרד עו"ד אייל בסרגליק ושות' - נוסק לשיאים חדשים
ההודעה על דירוג משרד עו"ד בסרגליק.

משרד עו"ד אייל בסרגליק ושות' מוביל בעשייה, בייצוג וליווי משפטי בתחומים נרחבים כמו פלילי, צווארון לבן צבאי, משמעתי, תעבורה, ליטיגציה אזרחית (תביעות כספיות חוזיות עתירות), נדל"ן (חוזי מכר, תכנון ובניה, תמ"א 38 וכלל עסקאות המקרקעין, בארץ ובחו"ל) וייפוי כח מתמשך. דירוג זה מצטרף לרשימה של הצלחות בדירוגים של צווארון לבן, פלילי (גם ב-Bdi), וכמובן לדירוג מוביל מוערך במשפט פלילי ב-Dun & Bradstreet.

בשלושת החודשים האחרונים, חיזק המשרד את מחלקת הנדל"ן שלו, כאשר בראש המחלקה עומדת עורכת דין מעולה בעלת ותק וניסיון רב בתיקי נדל"ן, ניהול נכסים וכמובן ליטיגציה אזרחית.

עו"ד אייל בסרגליק על הדירוג: "לא מובן מאליו"

"רגע לפני שבת, מודה ומוקיר תודה ל-BDI, ומתרגש מאוד, על בחירתם בנו, שוב, כאחד ממשרדי הנדל"ן המובילים ומוערכים במשרדי הבוטיק. הבחירה, שנה אחר שנה, במשרדנו, אינה מובנת מאליה, ומיותר לציין, שלא הייתה אפשרית ללא צוות המשרד", עו"ד אייל בסרגליק.

עו"ד אייל בסרגליק

אין זה עניין של מזל שמשרד עו"ד בסרגליק עשה את דרכו, פעם נוספת, אל אחד מדירוגי עו"ד הטובים בישראל. המשרד בעל ניסיון ורקע עתיר שנים במגוון תחומים רחב ומתחייב לספק עבורכם את השירות והליווי המשפטי הטוב ביותר שניתן לתת, אם בייצוג משפטי בנושאים פליליים או צווארון לבן, ואם בחתימה על מסמכים יקרי ערך כגון יפוי כח מתמשך וליטיגציה אזרחית.

לספק פתרונות

מלבד היותו הבעלים של משרד עו"ד אייל בסרגליק ושות' וראש המחלקה הפלילית, צווארון לבן וליטיגציה, עו"ד בסרגליק משמש גם בתפקידים שונים כמו: מרצה בקריה האקדמית אונו בקורסים פליליים ( החל משנת 2008), כיו”ר הפורום הפלילי הארצי בלשכת עורכי הדין (במשותף), ושימש בעבר כיו”ר הוועדה לעניינים פליליים ו- עד מחוז תל אביב, סגן יו”ר הפורום הפלילי הארצי, המשנה ליו”ר מחוז תל אביב (בדימ'), יו”ר ועדת הקשר קרית אונו.

קבוצת בסרגליק ממשיכה לספק פתרונות גם במסגרת חברת היזמות, אשר נותנת גם פתרון הוליסטי של ONE STOP SHOP יזמי.

כאשר הינך נדרש לנהל משפט, אם בתחום הפלילי, אם בתחום הצווארון הלבן ואם בתחום האזרחי, עליך להצטייד במשרד עו"ד בעל ניסיון וידע להתמודד עם הגורמים השונים שעומדים בדרכך עד לניצחון בתיק.

זכרו! כל החלטה ניתנת לשינוי אם פועלים נכונה!

לאתר המשרד לחצו כאן.


עו"ד אייל בסרגליק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות