שחקן מוכר נעצר בחשד שאיים על אימו באמצעות חרבות

ביהמ"ש הורה על שחרורו של השחקן למעצר בית לאחר שבדיקה פסיכיאטרית העלה כי לא נשקפת ממנו מסוכנות על רקע רפואי. צא"פ הוטל על פרטיו
אייל חן |
אילוסטרציה envato

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, פנינה נויברט, האריכה בסוף השבוע את מעצרו של שחקן מוכר שנעצר בחשד שאיים על אימו בין השאר באמצעות חרבות. השופטת הפנתה את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית שמתוצאותיה עלה כי הוא לא נמצא במצב המעלה מסוכנות על רקע רפואי. הבוקר (יום א') שופט בית משפט השלום בת"א, אור ממון, שחרר אותו אולם עיכב את השחרור ביממה. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו של החשוד.

עוד בפלילים:

לפני מספר ימים התקבלה תלונה במשטרה מאימו של השחקן על כך שהוא מאיים ומטריד אותה. שוטרים הגיעו למקום ומחקירה עלה שהוא מתגורר ביחידת דיור ליד אימו ומטריד אותה ולטענתה גם איים עליה בחרבות. פרט לכך, גם השכנים התקשרו למשטרה וטוענו כי הוא צועק, מקלל, מגדף מאיים ומטריד ועד כה היו מספר אירועים.

בסוף השבוע המשטרה עצרה את השחקן והוא הובא להארכת מעצר בבית המשפט שם המשטרה ביקשה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. במהלך דיון בבית המשפט נטען כי אחיו של השחקן הוא זה שתקף אותו ומדובר בסכסוך משפחתי בו משפחת השחקן מעוניינת שהוא יעזוב את יחידת הדיור בה הוא מתגורר.

חשד סביר

השופטת נויברט, שהאריכה את מעצרו, קבעה כי "קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו ואף קיימת אינדיקציה ראשונית המצדיקה בדיקה פסיכיאטרית של החשוד".

הבוקר (יום א') הובא שוב השחקן להארכת מעצר, שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים. בדיון הוברר כי מחוות דעת ראשונית פסיכיאטרית עולה כי הוא לא נמצא במצב המעלה מסוכנות על רקע רפואי.

השופט אור ממון שהוציא צו איסור פרסום על פרטיו שיחרר אותו למעצר בית בן חמישה ימים, אולם עיכב את החלטתו עד מחר בבוקר על מנת לאפשר למשטרה להגיש ערר. "חשד סביר נקבע בדיון אתמול וגם מסוכנות ואולם לא מדובר במסוכנות שלא ניתן לאיינה בתנאי חלופה שמצד אחד יאפשרו המשך ביצוע החקירה ומצד שני לא יפגעו בזכויות החשוד מעבר לנדרש. לאור זאת, חלופה שתכלול פיקוח ומעצר בית למספר ימים וכן הרחקה מהמתלוננת. לטעמי הינה ראויה", כתב השופט ממון בהחלטתו.

___________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אור ממון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות