פרץ לרכבים ותועד במצלמות האבטחה

כתב אישום הוגש נגד תושב בת ים, 34, שפרץ לרכבים בחניון בראשל"צ וגנב רכוש ביותר מ-140 אלף שקלים. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
רונן לוי |
אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום בראשון לציון, הוגש כתב אישום על ידי יחידת התביעות במחוז מרכז כנגד חשוד בהתפרצות לשני רכבים בחניון בניין בראשל"צ. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו של החשוד, תושב בת ים בן 34, עד לתום ההליכים נגדו.

עוד בפלילים:

לפני כחודש הוגשה בתחנת ראשל"צ תלונה ע"י תושבת העיר על התפרצות לשני רכבים שבבעלותה וגניבת רכוש רב מתוכם. מחקירת המשטרה התברר כי שני הרכבים שחנו בסמיכות בחניון תת קרקעי בבניין מגורים ברח' סיטרמן בראשל"צ נפרצו ע"י שני חשודים.

מה היה במזוודה שנגנבה?

מהרכבים נגנב רכוש רב ויקר ערך שכלל כלי עבודה בשווי של כ-40 אלף שקלים וכן מזוודה שהכילה תכשיטים בשווי של כ-100 אלף שקלים.

בעבודה מאומצת תוך שימוש ביכולות ואמצעים טכנולוגיים ופורנזיים, הצליחו חוקרי המשטרה לזהות את החשוד בהתפרצויות והוא נעצר לחקירה. מעצרו של הנאשם, תושב בת ים בן 34, הוארך ע"י בית המשפט עד להגשת כתב אישום כנגדו וכן בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות