אישום: פרץ לבית קשישה דמנטית וביצע בה מעשים מגונים

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד נאצר אלג'מעאת, תושב אבו גוש בן 36, בגין התפרצות למקום מגורים ופגיעה מינית בדיירת הבית, דמנטית בת 78
רונן לוי |
אילוסטרציה evanto

לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד נאצר אלג'מעאת, תושב אבו גוש בן 36, בגין מעשים מגונים והתפרצות למקום מגורים, לאחר שנכנס לבית קשישה דמנטית וביצע בה מעשים מגונים במיטתה.

עוד בפלילים:

על פי כתב האישום, בשעות לפנות בוקר, לפני שלושה שבועות, נכנס הנאשם דרך המרפסת לדירתה של דיירת כבת 78, הסובלת מליקויים קוגניטיביים. באותה העת ישנה בסלון עוזרת הבית של הדיירת והדיירת בתוך חדר השינה שלה. הנאשם נכנס לתוך חדרה של הדיירת ולאחר מכן לתוך מיטתה וזאת לאחר שהוריד את מכנסיו ונעליו והתכסה בשמיכה.

נותרה נסערת

הוא החל לגעת בגופה בידיו וברגליו, התנועע בתנועות משגל בצמוד לגופה, נישק אותה בפניה, והכל תוך שהיא ממשיכה לישון. לאחר מכן החל הנאשם להסתובב בחדר השינה ובביתה, פתח ארונות ומגירות וחיטט בחפציה בחיפוש אחר פריטים יקרי ערך.

הנאשם חזר על פעולות אלו מספר פעמים וזאת בעוד הדיירת ישנה ואינה מודעת לכך שהנאשם הוא זה שנמצא עימה. בחלוף מספר דקות, כך לפי האישום, הפסיק הנאשם ממעשיו ושכב בסמוך למתלוננת. לאחר מספר דקות נוספות קמה המתלוננת ממיטתה ונעמדה סמוך למיטה. הנאשם התקרב אל המתלוננת וניסה לדבר איתה, אך המתלוננת שהייתה מעורפלת משינה לא הבחינה בו והלכה לשירותים.

בהמשך, כשחזרה התיישבה על כיסא בסמוך למיטה. הנאשם ניגש אליה ונגע בגבה, בעקבות כך הסתובבה אליו והופתעה לגלות אותו. היא ביקשה ממנו לעזוב את הבית, העירה את עוזרת הבית שלה וסיפרה לה על שהתרחש כשהיא נסערת ובוכה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות