עבודות שירות לסייעת שהורשעה בתקיפת פעוטות

קרן כהן, שעבדה בגן הקטנטנים של יעל בר"ג הורשעה כי הטיחה פעוטות על הרצפה, אחזה בהם בחוזקה וגרמה להם לחבלות, אךנידונה לעונש קל. בביהמ"ש אמרה: "אני מאוד מצטערת שככה יצא הסיפור"
מעיין לביא |
תינוק פעוט ילד פעוטה ילדה
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

"שלוש השנים האחרונות שינו אותי מאוד, אני מאוד מצטערת שככה יצא הסיפור. כי סה"כ אהבתי מאוד את העבודה והמקום", אך אמרה קרן כהן, סייעת בגן הקטנטנים של יעל בר"ג שהורשעה בתקיפת שלוש פעוטות עליהם שמרה ונידונה ל-6 חודשי עבודות שירות. שופטת בית משפט השלום בתל אביב, נעה תבור, גזרה על כהן גם פיצוי של 150 לכל אחד מהילדים ואלף שקלים קנס.

עוד בפלילים:

כהן, הורשעה על פי הודאתה בעבירה של תקיפה על ידי אחראי אשר גרמה לחבלה של ממש, ובשתי עבירות של תקיפה של ילדים בגן. השופטת תבור הורתה לה לשלם 150 שקלים פיצוי לכל ילד ואלף שקלים קנס. השופטת ציינה בגזר הדין כי חלקה של הנאשמת מצומצם לעומת הנאשמות האחרות ומדובר באלימות שהיתה חלק מכלל הצוות ולא אירוע נקודתי.

הילדים זכאים לסביבה בטוחה

על פי כתב האישום, בו הורשעה, כהן שימשה כסייעת בגן ו-3 פעמים ביצעה אירועי תקיפה במהלך 3 ימים כלפיי 3 פעוטות. בין השאר תקפה כהן קטינה בכך שאחזה בה בחוזקה, משכה והטיחה אותה על הרצפה וגרמה לה לכאבים ובשני אירועים נוספים בימים שונים – במקרה אחד הטיחה וסובבה קטין על כיסא ובאירוע נוסף תקפה ילד עם צרכים מיוחדים בכך שהרימה אותו בחוזקה בידה והטיחה אותו על ספסל.

התביעה טענה, כי הערכים המוגנים בהם פגעה הנאשמת במעשיה, היא שמירה על שלומם, גופם, ביטחונם, כבודם ונפשם של קטינים שלא יחוו אלימות מצד מי שאחראי להם, זכותם של קטינים להתפתחות וצמיחה תקינה, לילדות בטוחה בסביבה מוגנת ותומכת. וכמו כן נפגע האמון ויכולת ההסתמכות של ההורים על גורמים שתפקידם לטפל בילדיהם. בתביעה ציינו כי חלקה של כהן שונה משתי הנאשמות האחרות בתיק, זאת לאור כמות המקרים הנמוכה יותר, לאור כמות הנפגעים הנמוכה יותר שכלפיהם ביצעה את העבירות ולכן דרשו 8 חודשי עבודות שירות.

"השנים האחרונות שינו אותי"

הסנגור, טען מנגד, כי מדובר לא רק במיעוט מעשים ביחס לאחרים, אלא גם המעשים עצמם הם מעשים שהם בתוך עצמם ברף הנמוך של תקיפה והמעשים שיוחסו לה הם על גבול ההתנהגות האגרסיבית כלפי ילד.

קרן כהן עצמה אמרה: "שלוש השנים האחרונות שינו אותי מאוד, למרות שהמילים שהם בחרו לא המילים שהייתי מסכימה איתם, מאוד קשות. אבל הכאב הוא שהייתי שלוש שנים עד היום וזהו. אני מאוד מצטערת שככה יצא הסיפור. כי סה"כ אהבתי מאוד את העבודה והמקום".

________________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת נעה תבור

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות