משרד עו"ד ליאור דץ וכרמית שחיבר – Datz&Shahiber and Co Law Office

מערכת אוביטר |
עוה"ד ליאור דץ וכרמית שחיבר

ליווי משפטי הוא אחד היסודות של כל בנייה ותכנון עירוני. הידע והניסיון של עורך דין שהוא גם אדריכל במקצועו הינו בעל ערך כפול. לצד הידע והניסיון המשפטי מתקיימת גם חוות דעתו המקצועית לגבי איכות התכנון.

עו"ד ליאור דץ

עו"ד ליאור דץ בעל תואר ראשון ושני במשפטים, באדריכלות ותכנון ערים – הינו אחד המומחים המובילים בישראל בדיני תכנון ובניה ורגולציה, התחדשות עירונית ומשפט מנהלי. ההתמחות האינטרדיסציפלינרית והניסיון הרב שלו כאדריכל פעיל, כיועץ פוליטי וחבר לשעבר במועצה הארצית לתכנון ובניה, הינו ייחודי ואין דומה לו בארץ. הניסיון הרב שצבר עם השנים בתחום ההתחדשות העירונית והבנייה, אף העניקה לו את האפשרות להשפיע על חקיקה ורגולציה בתחומים כמו: אנרגיות מתחדשות, התחדשות עירונית ואפילו, יש הטוענים אחראי על השינוי המשמעותי האחרון בחוק המקרקעין, המאפשר רישום רב שכבתי של בעלויות. ניתן לרשום את עבודת המחקר שלו לתארים מתקדמים בטכניון, אותה הגיש לפני עשור ובמסגרתה הציע פרדיגמה חדשה לתכנון ערים הנקראת "העיר הרב שכבתית".

"אני בוחר את התיקים שיש בהם תרומה לציבור כגון: משבר הדיור והגברת הצפיפות או בניה ירוקה, ויש כאן מאבק כנגד הממשלה, שפועלת לא נכון. אני לוקח את התיק".

עו"ד כרמית שחיבר

עו"ד כרמית שחיבר מתמחה בתחום המקרקעין והליטיגציה האזרחית מזה למעלה מעשור, ומספקת מגוון שירותים בתחומים שונים, כגון: ליווי עסקאות מקרקעין, חוזי מכירה והשכרה של דירות, חנויות, מגרשים ונכסים מסחריים, טיפול בעסקאות מקרקעין מורכבות, נכסי יוקרה, נכסים מסחריים, מלונאות, ליווי יזמים ודיירים בפרויקטים גדולים של פינוי בינוי, עריכת הסכמים מסחריים, עריכת צוואות, ויפויי כוח מתמשך והיא גם מגשרת ובוררת ובעלת תואר ראשון ושני במשפטים בהתמחות מסחרית מאוניברסיטת בר אילן.

בפן הציבורי, עו"ד כרמית שחיבר משמשת יו"ר פורום התחדשות עירונית בארצי בלשכת עורכי הדין. במקביל, היא נותנת מענה מיטבי גם בתחום הליטיגציה והתקשורת. לפני מספר שנים עו"ד שחיבר ייצגה חברה גדולה בתחום הסלולר והיא לוקחת חלק בתביעות נוספות, כולל יעוץ ללקוחות.

משרדה דורג בדירוג היוקרתי של BDI כמשרד מוערך בתחום הנדל"ן.

בין לקוחותיה: יזמים, אנשי עסקים בכירים, ידוענים וחברי כנסת.

עו"ד שחיבר גם מלווה חברות בהסכמים מסחריים.

יחד, עו"ד ליאור דץ ועו"ד כרמית שחיבר, הם מייסדי פורום פסגת ארגוני הנדל"ן בישראל – ארגון המונה מעל ל-34 ארגוני גג כדוגמת לשכת השמאים, לשכת עורכי הדין, איגוד המתווכים ועוד.

לכל שאלה, פנייה, הכוונה ויעוץ מוזמנים לפנות אלינו.

כתובת:

סניף מרכז: בסר 3, בני ברק

סניף צפון: שדרות המגינים 35, חיפה

טלפון: 050-7343839


עו"ד ליאור דץ


עו"ד כרמית שחיבר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות