אישום: גנבו כבשים ועזים בשווי 85 אלף שקלים

כתבי אישום הוגשו לביהמ"ש השלום בב"ש נגד 5 חברי כנופיה, בני 17-24, שפעלו באזור פזורת נבטים וברהט לגניבת בקר וציוד חקלאי בהיקפים גדולים
אייל חן |
אישום: גניבות חקלאיות בשווי אלפי שקלים
כבשים, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה מגבירה אכיפה נגד גנבי החקלאות? כתבי אישום הוגשו לבית משפט השלום בבאר שבע, נגד חמישה חברי כנופיה שביצעו גניבות חקלאיות שהוערכו בשווי 85 אלף שקלים וגניבת רכב בדרום הארץ לאחר שנעצרו ונחקרו במשמר הגבול של משטרת ישראל. על פי כתבי האישום החמישה, בני 17-24, גנבו באזור פזורת נבטים וברהט עשרות כבשים ועזים וציוד חקלאי יקר.

עוד בפלילים:

גניבות חקלאיות בשווי אלפי שקלים

במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מג"ב בדרום נגד כנופיה שעסקה בגניבות חקלאיות ועבירות נוספות בתפרח, פזורת נבטים וברהט שבדרום הארץ. בלילות שונים, פרצו הנאשמים לחצרות פרטיים תוך שבחלקן חתכו את הגדרות וגנבו עשרות כבשים ועזים, ממירים קטליטים, חיישני גז ורכב.

11 אישומים חמורים

פעילות חקירתית ומודיעינית שביצעו במג"ב הובילה לאיתורם ולמעצרם של 5 הנאשמים והחקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מג"ב בדרום הובילה ל-11 אישומים חמורים בגין העבירות שביצעו, על פי החשד, הנאשמים.

בין השאר, הואשמו חברי הכנופייה בהסגת גבול פלילית, גניבת בקר, פירוק חלקים מרכב וגניבתם וגניבת רכב, כך עולה מכתבי האישום שהוגשו על ידי חטיבת התביעות של המשטרה בבית משפט השלום בבאר שבע נגד הנאשמים תושבי שגב שלום ופזורה בדרום בגילאי 17-24.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות