אישום: רצח נהג שחסם לו את הדרך

תושב י-ם, 20, נאשם בביהמ"ש המחוזי בעיר כי לפני כשבועיים היכה למוות בפטיש אדם שסירב לפנות את הכביש עם מכוניתו בשכונת צור בהאר
דניאל בן חמו |
סכסוך משפחות - מז"פניק בודק את השטח
זירת רצח ארכיון. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, בן 20 בגין רצח וחבלה במזיד. הרקע לרצח שארע לפני כשבועיים, הינו כאשר המנוח נסע ברכבו וחסם את נתיב נסיעתו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצר הנאשם עד תום ההליכים.

עוד בחדשות:

על פי כתב האישום, המנוח הגיע לסעודת חג הרמדאן, אצל קרובי משפחתו בשכונת צור באהר בירושלים. לאחר שהוריד מרכבו את בני משפחתו, המשיך בנהיגתו ברחוב כדי למצוא מקום חניה. באותה העת נסע הנאשם בנתיב הנסיעה הנגדי. מאחר שמדובר ברחוב צר נותר רק נתיב אחד למעבר כלי רכב והמנוח והנאשם נעצרו זה מול זה ללא יכולת להמשיך בנסיעתם. מאחורי המנוח נוספו כעבור מספר שניות מספר כלי רכב. המנוח צעק לעבר הנאשם וסימן לו לפנות את הדרך אך זה סירב. אז יצא המנוח מרכבו וכך גם הנאשם והשניים החלו להתווכח.

עבר פלילי

בהמשך ניגש הנאשם לתא המטען, הוציא משם פטיש ורץ לעבר רכבו של המנוח, הכה בעוצמה בשמשת הרכב האחורית במהלומת פטיש, הכה בשמשה הקדמית וכן בפח של מכסה המנוע. מיד לאחר מכן הסתער הנאשם על המנוח אשר נרתע לאחור, הניף את הפטיש בעוצמה לעבר מצחו של המנוח והלם בו כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם למנוח שבר דחוס בגולגולת והוא איבד הכרתו במקום. המנוח פונה לבית החולים ולאחר כחצי שעה, כתוצאה מדימום מוחי שנבע מהשבר, נקבע מותו.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי לנאשם הרשעה קודמת בעבירת תקיפה הגורמת חבלה של ממש באמצעות מהלומת מוט ברזל בראשו של אחר, הוא הורשע ונדון ל- 7 חודשי מאסר בפועל מהם שוחרר לפני כשנה. "חומרת המעשה והמסוכנות הטבועה בו ועברו הפלילי של המשיב, מבססים את המסקנה, כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו", נכתב בבקשה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות