אישום: איימו לפגוע בדנה וייס ובמשפחתה

האלימות כלפי אנשי תקשורת: שני תושבי בת ים נאשמים כי שלחו הודעות מאיימות לעיתונאית חדשות 12 דרך הטלפון הסלולרי בהן טענו כי יפגעו בה ובבני משפחתה
אייל חן |
העיתונאית דנה וייס, צילום: פלאש 90

האלימות כלפי אנשי התקשורת עולה שלב: בשבועות האחרונים ובייחוד על רקע מבצע "שומר החומות" עלו לכותרות מספר מקרים שבהם עיתונאים התמודדו עם איומים על חייהם ופגיעה בהם וביקיריהם על רקע עבודתם העיתונאית.

עוד בפלילים:

על רקע עבודה עיתונאית

בסוף השבוע הגישה התביעה המשטרתית כתבי אישום נגד שני תושבי בת ים בחשד לאיומים כלפי אשת התקשורת, הכתבת המדינית של חדשות 12 דנה וייס.

במהלך השבוע האחרון נפתחה חקירה בעקבות איומים שקיבלה העיתונאית. החקירה נפתחה לאחר שהתקבלו תלונות מצידה של וייס. בתלונותיה במשטרה היא דיווחה על קבלת איומים עליה ועל בני משפחתה. לדבריה, נשלחו אליה הודעות מאיימות באמצעות יישומון סלולרי ובהן נטען כי יפגעו בה ובבני משפחתה על רקע עבודתה.

הודעות לטלפון הסלולרי

שוטרי מרחב איילון עצרו לחקירה את שני החשודים, תושבי בת ים, בשנות ה-20 וה-40 לחייהם, בחשד כי שלחו במועדים שונים איומים לטלפון הסלולרי של אשת התקשורת בהם נאמר כי יפגעו בה ובבני משפחתה, וזאת, על פי החשד, על רקע עבודתה.

בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הגישה יחידת התביעות של מחוז ת"א כתבי אישום בבימ"ש השלום בתל אביב נגד שני החשודים בגין העבירות האמורות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות