עו"ד חנה בן יהודה – כאשר מקצועיות פוגשת מסירות

כאשר אתם נדרשים לנהל הליך משפטי עליכם לבחור בגורם שילווה אתכם לכל אורך הדרך, יד ביד, אם בהגשת המסמכים, אם בוועדות ואם בדיונים באולמות בית הדין ובחדרים הקטנים. הנה הסיבות מדוע כדאי לכם לצעוד בדרך הזו עם עו"ד חנה בן יהודה
מעיין לביא |
עורך דין חנה בן יהודה
עו"ד חנה בן יהודה

"לכל אדם במדינה מגיעות זכויות סוציאליות רפואיות ואחרות, אבל לצערי ציבור רחב בישראל כלל אינו מודע להן עד הסוף ואם קיימת מודעות, הרי שעולה קושי לממש אותה בשל הבירוקרטיה, סרבול ההליכים וכדומה", כך לדברי עורכת הדין חנה בן יהודה, שרואה בעבודה שלה לא פחות משליחות.

יד ביד

כאשר אתם נדרשים לנהל הליך משפטי, עוד בטרם כאבי הראש והלחצים שמלווים הליך כזה, עליכם לבחור בגורם שילווה אתכם לכל אורך הדרך, יד ביד, אם בהגשת המסמכים, אם בוועדות ואם בדיונים באולמות בית הדין ובחדרים הקטנים.

עו"ד חנה בן יהודה, בעלת תואר שני MA.LAW במשפטים, היא עורכת דין בתחום האזרחי, הפלילי ומגשרת מוסמכת. יחד איתה מגיע ניסיון עתיר שנים, ידע מקצועי עשיר ובעיקר והכי חשוב, רצון ומוטיבציה להעניק את השירות המשפטי הטוב ביותר שיש להציע.

התמקדות בנזקי גוף

משרדה מתמחה במגוון נושאים כמו נזקי גוף ונפש, ביטוח לאומי, חברות ביטוח, פנסיית נכות, תאונות עבודה, תאונות אישיות ותאונות תלמידים, פטור ממס הכנסה, תג נכה, קורבנות עבירה, זכויות בעלי חיים ובעליהם, דיני חוזים, משפט אזרחי, ייפוי כח מתמשך, צוואות וירושות.

בחירתה להתמקד בנזקי גוף ונפש, מימוש זכויות רפואיות וסוציאליות, ליווי בעלי חיים ובעליהם וכן ליווי קורבנות עבירה הינה מתוך אמונה שעבודה זו היא בבחינת שליחות ויש בה היכולת להעניק זכויות למי שלעיתים החוק או גורמים אחרים מונעים ממנו, בין אם בעיסוקיה כחברת הוועדה הארצית לקורבנות עבירה או חברת הוועדה לזכויות בעלי החיים במחוז המרכז.

סיפוק גדול

"האינטראקציה שלי עם לקוחותיי, נובעת מכבוד ואהבת אדם, ערך עליון שהולך לפני, הדבר מאפשר לי להעניק סיוע משפטי מדוקדק ולהביא את הפרט למקומות הראויים לו במעלה הדרך".

מקצועיות ואמינות הם כמובן הבסיס לניהול תיק משפטי אך לא חשובה פחות מכך היא הדינמיקה והכימיה עם עורך הדין המייצג וכאן עורכת הדין חנה בן יהודה בעלת יתרון משמעותי מאד, כאשר מלבד סט כלים וערכים מקצועיים, היא מביאה לשולחן גם את הלב והידע העומדים לרשותה, מבלי כלל להתייחס לכמה האדם העומד לפניה שווה. היא מעידה על כך שהדבר שנותן לה את הכח והמוטיבציה להמשיך הלאה הוא הטלפון שלאחר יום הדיון, הוועדה או ההסדר שהגיעה אליו בגישור כשהלקוח מודה לה שהצליחה איפה שאחרים נכשלו. אין סיפוק גדול מזה.

עו"ד חנה בן יהודה כאן בשבילך!


עו"ד חנה בן יהודה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות